27 مرداد 1395
شماره خبر: 168525

تكمیل پروژه احداث زمین ورزشی در جاده سلامت در هشتگرد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

تكمیل پروژه احداث زمین ورزشی در جاده سلامت در هشتگرد


با تلاش و پیگیری اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار هشتگرد ، زمین ورزشی احداث شده در مسیر جاده سلامت آماده بهره برداری است .
این پروژه با اعتباری بالغ بر 1/700 میلیون ریال و در زمینی به مساحت 2700 متر مربع در سال 94 شروع گردید . مراحل مختلف تسطیح و رگلاژ ، پی کنی ، دیوار کشی و نصب نرده ها در سال گذشته انجام و در سال جدید رنگ آمیزی نرده ها ، آسفالت و خط کشی در دستور کار قرار گرفت . اکنون و پس از گذشت 5 ماه از سال ، با خرید و پخش 270 تن آسفالت و انجام مراحل تکمیلی این پروژه آماده بهره برداری است.
فضای در نظر گرفته شده شامل زمین فوتسال ، والیبال و بسکتبال می باشد و امکان استفاده از فضاهای موجود جهت بازیهای دیگر نیز وجود دارد . مهندس یگانه شهردار هشتگرد ، دلیل ایجاد این فضا را برنامه ریزی برای پر نمودن اوقات فراغت دانش آموزان و بهره گیری هر چه بیشتر از محیط ایجاد شده درجاده سلامت دانستند. به گفته وی برنامه ریزی برای اوقات فراغت دانش آموزان که پس از پایان سال تحصیلی ، شروع و تا آغاز سال تحصیلی بعد ادامه دارد از وظایف اولیاء و تمامی مسئولین می باشد بطوریکه عدم توجه به این موضوع ، موجب ضررهای جبران ناپذیری برای فرزندانمان میگردد .لذا برآن شدیم تا سهم خود را در این موضوع ادا ودغدغه شهروندان را در این زمینه کاهش دهیم و به همین دلیل اقدام به ساخت این مجموعه گرفتیم . وجود فضای سالم ، ایمن و به دور از ازدحام مرکز شهر از موارد مهم در انتخاب این محل می باشد . از دیگر مزایای محل اجرای این پروژه ، استقرار لوازم ورزشی پارکی ، مسیر پیاده روی و فضای سبز موجود است . طی ماه جاری نیز مراحل پایانی کار با اجرای روشنایی ، نصب دروازه ها ، تور و سایر لوازم ورزشی دیگر انجام و در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید .

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود