28 مرداد 1395
شماره خبر: 168599

ساماندهی بازار خودروی کیانمهر اولویت سازمان پایانه های کرج باشد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

ساماندهی بازار خودروی کیانمهر اولویت سازمان پایانه های کرج باشد


مدیرعامل سازمان پایانه های بار و مسافر شهرداری کرج تاکید کرد: ساماندهی بازار خودروی کیانمهر اولویت سازمان پایانه های کرج باشد.
مهرداد فیروزبخت در حاشیه بازدید از بازار خودرو واقع در کیانمهر و دیدار با بهره بردار این بازار، ضمن تاکید بر ساماندهی بازار خودرو، گفت: مطالعه و نقشه برداری و انجام اقدامات کارشناسی در راستای تحقق این مهم ضروری است. این مسئول با اشاره به اینکه بازار خودروی کیانمهر تنها بازار رسمی و قانونی خودرو در شهر کرج است، عنوان کرد: با تدابیر فنی و تخصصی، ساماندهی و بازسازی این بازار آغاز می شود.
مدیر عامل سازمان از استقرار کارشناسان فنی و نصب تجهیزات تخصصی تشخیص رنگ و اتوماسیون معاملات در بازار خودرو خبر داد و افزود: با توجه به حجم معاملات در این بازار امکانات رفاهی و تخصصی نیز در این بازار پیش بینی شده و پس از مطالعات کارشناسی دقیق این مهم در پاییز جاری شروع خواهد شد. فیروزبخت همچنین از رفع نواقص در بازار خودرو سخن گفت و ادامه داد: با اتمام عملیات نقشه برداری و مطالعات، فاز های عملیاتی شامل جدول گذاری، تعیین مسیر های دسترسی، نصب سایه بان، احداث مجموعه اداری جدید، احداث مرکز تایید اصالت خودرو، مرکز معاینه فنی در جهت رفاه حال استفاده کنندگان از این مرکز اجرا می شود. در پایان این جلسه که با حضور معاونین، قائم مقام سازمان و بهره بردار مجموعه بازار خودرو برگزار شد بر ایجاد مکانیزم بهتر در جهت خدمات بیشتر به شهروندان تاکید شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود