29 آذر 1391
شماره خبر: 16895

دومین آرامستان شهر مشکین دشت احداث شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

دومین آرامستان شهر مشکین دشت احداث شد


سپیدارآنلاین: شهردار شهر مشکین دشت کرج از احداث دومین آرامستان در این شهر خبر داد تا این موضوع باعث شود برخی از شهروندان مشکین دشت با جمله بالأخره اموات به آرامش رسیدند به استقبال این امکان جدید بروند.
از مدت‏ ها پیش یکی از مشکلات بی شمار شهروندان شهر 68 هزار نفری مشکین‏ دشت کرج نداشتن یک آرامستان وسیع برای دفن اموات بود و آرامستان قدیمی نیز پاسخگوی نیازها در این مورد نبود که به تازگی این نقیصه با احداث آرامستان دوم برطرف شده است. شهردار شهر مشکین دشت گفت: خوشبختانه پس از ماه‏ ها پیگیری مدیریت شهری مشکین‏ دشت بالاخره آرامستان جدیدی در این شهر احداث شد، به طوری که با اطمینان می‏توان اذعان کرد که تا سه دهه دیگر مشکلی در رابطه با دفن اموات در این شهر وجود ندارد. علیرضا صفرخانلو ادامه داد: در طی چند سال اخیر اشباع قبور در آرامستان قدیمی شهر مسئله دفن اموات در مشکین دشت را با مشکل روبرو کرده بود تا جایی که می‏توان گفت این مشکل یکی از مشکلات عدیده شهر و شهروندان بود.
مشکین دشت، نخستین شهر البرز در ساخت آرامستان دوم
صفرخانلو گفت: مشکین دشت نخستین شهر از شهرهای استان البرز است که با احداث آرامستان دوم مشکلی به نام کمبود فضای دفن قبور را حل کرده است. وی ضمن تقدیر و تشکر از تمامی مسئولان ذیربطی که در اجرایی شدن پروژه مذکور شرکت داشته اند، اضافه کرد: در این راستا وحدت و همدلی شورای اسلامی و شهرداری مشکین‏دشت و همچنین مساعدت نمایندگان مردم کرج در مجلس به اجرایی شدن این طرح کمک قابل توجهی کرد. آرامستان جدید

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود