4 شهریور 1395
شماره خبر: 168985

2 پروژه عمرانی و ورزشی در کرج گشایش یافت

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

2 پروژه عمرانی و ورزشی در کرج گشایش یافت


به مناسبت هفته گرامیداشت دولت ، بهره برداری از 2 پروژه عمرانی و ورزشی در آیین های جداگانه روز چهارشنبه در کلانشهر کرج به بهره برداری رسید.
سالن چندمنظوره با پیش بینی بخش های مختلفی از جمله زمین والیبال، فوتسال هندبال در شهرک حسین آباد ذوب آهن کرج نخستین پروژه عمرانی بود که با حضور مدیران شهری و استانی مورد بهره برداری قرار گرفت.این سالن ورزشی در شهرک ایثار حسین آباد ذوب آهن با زیربنای چهار هزار مترمربع در دو طبقه و با اعتباری بالغ بر دو میلیارد ریال احداث شده است . داود وحیدی عضو شورای اسلامی شهر کرج در این آیین گفت: شورا و شهرداری کرج ملزم به توسعه امکانت رفاهی و فرهنگی برای خدمت رسانی به شهروندان است. همچنین ساختمان مکمل اداری عمران شهرداری منطقه 8 کرج دیگر پروژه عمرانی بود که با حضور هیربد معصومی معاون فنی و عمرانی استانداری البرز و مدیران شهری در منطقه 8 این کلانشهر مورد بهره برداری قرار گرفت .این ساختمان با یک هزار و400 مترمربع در چهار طبقه ساخته شده است.
به گفته شهردار منطقه 8 کرج ، ساختمان مکمل اداری عمرانی به منظور ایجاد فضای کافی برای بخش های مختلف اداری و کارکنا ن این شهرداری ساخته شد. محمدرضا سیفی ، ایجاد فضای مناسب برای ارتقای عملکرد و کاربری فیزیکی سازمان و همچنین تکریم ارباب رجوع از دیگر اهداف احداث این ساختمان برشمرد. وی افزود: در مجموع برای احداث و توسعه این ساختمان 21 میلیارد ریال اختصاص یافته است.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود