6 شهریور 1395
شماره خبر: 169074

7 درصد کل سهام بانک شهر متعلق به شهرداری کرج است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

7 درصد کل سهام بانک شهر متعلق به شهرداری کرج است


مدیر کل مالی شهرداری کرج با بیان اینکه هفت درصد کل سهام بانک شهر متعلق به این دستگاه می باشد گفت: در حال حاضر تعداد سهام های شهرداری این کلانشهر در بانک مذکور به یک میلیارد و 400 میلیون سهم رسیده و از سال 87 تا به حال 27 میلیارد تومان سود سهام را دریافت کرده است.
محمد احمدی با اشاره به منابع پایدار شهرداری این کلانشهر گفت: این دستگاه از سال 87 تصمیم گرفت تعدادی از سهام بانک شهر را خریداری کند که در این راستا اقدام به خرید 105 میلیون سهم کرد.
مدیر کل مالی شهرداری کرج اظهار داشت: رقم سهام مذکور طی هشت سال گذشته با افزایش متوالی ( افزایش سرمایه سهام) هم اکنون به یک میلیارد و 400 میلیون سهم رسیده و شهرداری کرج بالغ بر 27 میلیارد تومان سود سهام را دریافت کرده است. این مسئول اضافه کرد: می توان گفت هفت درصد کل سهام بانک شهر متعلق به شهرداری کرج است و رقمی حدود 140 میلیارد تومان جزء سرمایه شهرداری این کلانشهر بوده که سود آنرا دریافت می کند. وی در بخشی دیگر از سخنان خود بیان کرد: همچنین شهرداری کرج موفق شده است در سال جاری علی رغم مشکلات اقتصادی و رکود ساخت و سازها با تدبیر شهردار ایران کوچک 106 نفر از پرسنل این دستگاه را بازخرید و یا بازنشسته کند که این مهم برابر با مقررات بالغ بر 3 میلیارد تومان هزینه در بر داشته است. مدیر کل مالی شهرداری کرج به دیگر فعالیت این حوزه از ابتدای سال 95 اشاره کرد و یادآور شد: آموزش پرسنل مدیریت مالی این دستگاه بر اساس نیاز سنجی و اولویت ها برنامه ریزی شده است و با هماهنگی اداره آموزش دوره های حسابداری برای کارکنان در حال برگزاری می باشد. احمدی خاطر نشان کرد: همچنین همایش های متعددی برای مدیران مناطق، مدیران عامل سازمانهای تابعه و پرسنل مالی شهرداری کرج در مشهد و نشتارود برگزار شده و حدود 160 نفر از کارکنان این مدیریت در همایش کلانشهرها شرکت کرده اند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود