30 خرداد 1395
شماره خبر: 164917

سهم شهرداری کرج از سبد سهام بانک شهر به 7 در صد افزایش می یابد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

سهم شهرداری کرج از سبد سهام بانک شهر به 7 در صد افزایش می یابد


رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج از افزایش سهام شهرداری کرج در بانک شهر به میزان 8.28 درصد نسبت به سال 94 خبر داد و گفت: با مصوبه کمیسیون بودجه، با تخصیص 300 میلیارد ریال برای خرید سهام بانک شهر، سهم شهرداری کرج از مجموع سبد سهام این بانک به هفت درصد خواهد رسید.
هفتاد و دومین جلسه کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر به ریاست روح الله کیان و با حضور حد اکثری اعضا و مسئولان شهرداری برگزار شد که در این جلسه لوایحی در خصوص اختصاص کمک به نهاد ها وارگان ها و ادارات مختلف به تصویب اعضا رسید. یکی از موارد مطروحه در این جلسه، لایحه شهرداری در خصوص افزایش سرمایه بانک شهر بود که پس از بررسی در کمیسیون، با اکثریت آرا به تصویب رسید.
روح الله کیان با بیان اینکه طی این مصوبه سهم شهرداری کرج به دو هزار میلیارد تومان افزایش خواهد یافت. وی در ادامه به اختصاص پنج میلیارد و 600 میلیون ریال جهت کمک به پایگاه های بسیج خواهران و برادران اشاره کرد و گفت: این لایحه به درخواست سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز توسط شهرداری کرج به شورای شهر ارسال شد و با قید اینکه بودجه مصوب مستقیم به حساب پایگاه های بسیج استان واریز شود، به تصویب رسید. این مسئول افزود: سال گذشته نیز همین مبلغ به پایگاههای بسیج از سوی شورای شهر اختصاص یافته بود. اختصاص 200 میلیون تومان به ستاد عتبات عالیات، دیگر مصوبه هفتاد و دومین کمیسیون بودجه بود که روح الله کیان به آن اشاره داشت. وی افزود: موسسه خیریه کهریزک نیز درخواستی مبنی بر کمک به تامین هزینه تهیه و نصب آسانسور ساختمان کودکان معلول آسایشگاه به شهرداری کرج ارسال داشته بود که طی لایحه در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد مبلغ 40 میلیون تومان در این راستا اختصاص یبد که با اکثریت به تصویب رسید. اختصاص یک میلیارد و دویست میلیون ریال مبلغ جهت کمک به ستاد دیه استان البرز دیگر مصوبه ای بود که رئیس کمیسیون بودجه به آن اشاره کرد و افزود: این لایحه با قید اینکه 30 میلیون تومان برای زندانیان فردیس و 90 میلیون تومان برای زندانیان کرجی تخصیص یابد و اولویت با زندانیانی که ساکن استان اند باشد، به تصویب رسید.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود