7 شهریور 1395
شماره خبر: 169190

تصویب4 هزار میلیارد ریال اوراق مشارک برای راه اندازی قطار شهری کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

تصویب4 هزار میلیارد ریال اوراق مشارک برای راه اندازی قطار شهری کرج


سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج گفت: در نشست اعضای این شورا، 4 هزار میلیارد ریال اوراق مشارکت برای راه اندازی خط دو قطار شهری کرج تصویب شد.
غفور قاسم پور افزود: البته این اوراق مشارکت درسال گذشته نیز به تصویب شورای اسلامی شهر کرج رسیده بود که امسال نیز با مصوبه جدید شورا تمدید شد. وی بیان داشت: این تامین اعتبار برای خط دو قطار شهری به منظور تسریع در روند اجرایی قطار شهری کرج است. وی ادامه داد: از دیگر مصوبات نشست امروز اعضای شورای اسلامی شهر کرج،نامگذاری معابر کرج بود که تعدادی از پیشنهاد های کمیته نامگذاری شهر کرج به تصویب اعضای این شورا رسید. قاسم پور خاطرنشان کرد: در نشست امروز نیز احداث ساختمان شهرداری منطقه 12کرج نیز به تصویب رسید و قرار است ساختمان کنونی این شهرداری به فرهنگسرا تبدیل شود. سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج افزود: در حوزه تعامل با دیگر دستگاه های اجرایی، لایحه خرید 10 دستگاه خودرو سمند برای پلیس راهوردر شورای شهر به تصویب رسید.
شورای اسلامی شهر کرج در روز های یکشنبه و سه شنبه هر هفته نشست علنی برگزار می کند، این شورا 21عضو دارد. پروژه قطار شهری کرج به علت اختلاف بین کارفرما و شرکت پیمانکاری از چند ماه پیش متوقف شده است.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود