8 دی 1395
شماره خبر: 172171

تعامل درون سازمانی شهرداری عاملی مهم در تصمیم سازی اصولی است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

تعامل درون سازمانی شهرداری عاملی مهم در تصمیم سازی اصولی است


مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری کرج با اشاره به اینکه همکاری های درون سازمانی در مدیریت شهری کرج در ارائه مطلوب تر خدمات نقش بسزایی دارد، گفت: تعامل درون سازمانی شهرداری عاملی مهم در تصمیم سازی اصولی درسیما و منظر شهری به شمار می رود.
حسین عطایی دستیابی به توسعه پایدار شهری را مهم ترین دغدغه مدیریت شهری ذکر و عنوان کرد: این مهم تنها با تعامل درون سازمانی و ترغیب مشارکت شهروندان به مجموعه مدیریت شهری فراهم می شود.
این مسئول حوزه های خدمات شهر، شهرسازی، عمران و فضای سبز و ترافیک را از جمله حوزه های مرتبط با زیباسازی بیان کرد و گفت: اجرای تصمیم گیری های مشترک در این حوزه ها با توجه به شرح وظایف می تواند کمک بسیار خوبی به ساخت شهری ایده آل برای شهروندان بکند. وی با اشاره به اینکه اقدام کلیه شهرداری ها در راستای چهار چوب ارتباط یکسان با یکدیگر از حوزه های عمرانی فضای سبز و شهرسازی و خدمات شهر بر این شد که پیوست زیباسازی در پروژه های عمرانی لحاظ شود، گفت: هدف از اجرای این امر تایید سیما و منظر شهری توسط زیباسازی است. مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری کرج در ادامه سخنان خود اظهار داشت: ترغیب شهروندان برای مشارکت در ایجاد زیبایی ها و نگهداری از آنها نیز یکی از عوامل مهم موفقیت نهادهای خدمات رسان در ارائه عملکرد مطلوب است. عطایی در پایان با اشاره به اینکه توجه به نظر شهروندان در ایجاد مبلمان شهری، فضای سبز، عملکرد عمرانی و ... تاثیر بسزایی در ترغیب آنان به مشارکت دارد، عنوان کرد: مردم مخاطبان اصلی مدیریت شهری هستند و رفع معضلات عنوان شده از سوی آنها در اولویت سازمان زیباسازی است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود