3 خرداد 1394
شماره خبر: 142604

تقویت تعاملات مدیران به ایجاد شهری مطلوب و پایدارتر کمک می کند

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

تقویت تعاملات مدیران به ایجاد شهری مطلوب و پایدارتر کمک می کند


مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری کرج خواستار تعامل بین مدیران شهری در حوزه های مرتبط با ارتقای سیما و منظر شهری شد و گفت: تحقق این مهم موجب ایجاد شهری مطلوب و پایدارتر می شود.
الهام باقری در پنجمین جلسه هماهنگی واحدهای زیباسازی مناطق 12 گانه این کلانشهر با اشاره به اینکه همکاری و تعامل مدیران ثمره مناسبی در ایجاد فضاهای مطلوب شهری دارد، بر تحقق این امر تاکید کرد و افزود: برای رضایت شهروندان ضروری است به دنبال اجرای ایده های نو باشیم. این مدیرعامل با اشاره به جزئیات جلسه که به صورت کارگاه آموزشی برگزار شد، اظهار داشت: آموزشهای پیوسته در خصوص روشهای نورپرردازی و آذین بندی در مناسبتها به صورت کارگاهی بازخورد بهتری در زمینه اجرای عملکرد دارد. وی رعایت استانداردهای جهانی در بروز رسانی تجهیزات را نیز از ضروریات وظایف مسئولان زیباسازی در سطح مناطق 12 گانه شهرداری کرج برشمرد و افزود: روش های بهره گیری از استانداردها باید ابتدا از سوی کارشناسان مربوطه تایید شده و ادامه مورد استفاده قرار گیرند تا خللی در زیباسازی و فرهنگ شهری به وجود نیاید. مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری کرج در ادامه توجه شهروندان به پروژه های در حال اجرای سازمان را مهم ارزیابی کرد و گفت: در صورت جلب و تامین رضایت شهروندان است که مسئولان شهری به درستی اجرای وظایف خود پی خواهند برد. باقری در بخش دیگری از سخنان خود به تخصیص بودجه زیباسازی مناطق بر اساس اولویت های تعیین شده اشاره و تصریح کرد: با توجه به اینکه بودجه هر منطقه با برنامه ریزی مشخص به آن منطقه اختصاص یافته است، هر خرید یا اقدامی به این منظور با هماهنگی سازمان زیباسازی صورت پذیرد. در ادامه جلسه، قائم مقام معاونت خدمات شهری شهرداری کرج ضمن تقدیر از برگزاری نشست های مشترک مدیرعامل و مسئولان واحدهای زیباسازی در سطح مناطق که طی چند ماه اخیر دستاوردهای خوبی جهت تغییر و بهسازی سیما و منظر شهری رقم زده است، از مسئولان زیباسازی مناطق خواست تا اجرای روش های مطرح شده در کارگروه های آموزشی را در دستور کار خود قرار دهند. نصیری با اشاره به مطلوب بودن کیفیت و کمیت برگزاری دوره های آموزشی خاطر نشان کرد: قطعا هدف سازمان از برگزاری این دوره ها و جلسات، ارتقاء سطح دانش مسئولان زیباسازی مناطق بوده است.
شایان ذکر است این کارگاه آموزشی با حضور مدیرعامل و معاونان فنی و اجرایی، طرح و برنامه و مالی و اداری سازمان زیباسازی، قائم مقام معاونت خدمات شهری و روسای زیباسازی مناطق 12 گانه برگزار شد و در پایان مناطق 1 و 7 این کلانشهر به عنوان مناطق برتر در بحث زیباسازی معرفی و تجلیل شدند. مناطق 2 و 9 به رتبه دوم و مناطق 4 و 8 رتبه سوم زیباسازی را از آن خود کردند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود