15 آبان 1391
شماره خبر: 14445

المانهای شهری با هدف زیباسازی چهره شهر مدیریت شوند

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 المانهای شهری با هدف زیباسازی چهره شهر مدیریت شوند

سپیدار آنلاین: مدیرعامل سازمان زیباسازی شهردار کرج بر ضرورت زیباسازی چهره شهر تاکید کرد و گفت: المان های شهری با هدف تحقق این مهم مدیریت و ارزیابی شوند.
حسین صدرایی با اشاره به نقش و اهمیت المان های شهری، اظهارداشت: سازمان زیباسازی اهتمام و تاکید فراوانی بر اجرای طرح ها و پروژه های زیباسازی دارد و تا کنون نیز با هدف رساندن چهره شهر به نمایی ایده آل و زیبا اقدامات متعددی را انجام داده است. وی با تاکید بر ضرورت مدیریت و نظارت بر المانهای شهری، حفظ و نگهداری از این ساختارها را مهم ارزیابی کرد و افزود: از برنامه های مهم شهرداری و سازمان زیباسازی حرکت در این مسیر است. این مسئول با بیان اینکه، حفظ و صیانت از المان های شهری در بقا و تداوم این ساختارها نقش بسزایی دارد، عنوان کرد: این رویکرد ضمن برآوردن نیازهای زیباسازی شهر نقش بسزایی در جلوگیری از صرف هزینه های جانبی دارد. صدرایی اظهارداشت: آنچه سرفصل برنامه های سازمان زیبا سازی را تشکیل می دهد، اجرای طرح ها و پروژه هایی است که سطح شهر را به لحاظ بصری ارتقاء دهد.
ضرورت جلوگیری از اغتشاشات بصری
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری کرج، حذف اغتشاشات بصری از چهره شهر را مهم ارزیابی کرد و افزود: تحقق این مهم نیز از اولویت های جدی سازمان است. صدرایی با بیان اینکه، آلودگی های بصری بر ذهن شهروندان تاثیر منفی به جای می گذارند، گفت: برنامه ریزی پروژه های شهری با هدف رفع این معضل اجرایی می شود. وی عنوان کرد: استفاده صحیح و هنرمندانه گزینه های مرتبط با زیباسازی از دیگر سرفصل های مهم کاری در سازمان است که این مهم از طریق کارشناسان به نحو مطلوبی پیگیری می شود.



منبع: کامنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود