9 دی 1391
شماره خبر: 17452

9 دی نماد وحدت ملت ایران

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

9 دی نماد وحدت ملت ایران

سپیدارآنلاین: شهردار کرج با بیان اینکه حماسه نهم دی ماه در امتداد نهضت عاشورا اتفاق افتاد، گفت: در 9 دی وحدت و یکپارچگی ملت ایران آشکار و به جهانیان اثبات شد.
سید علی آقازاده با گرامیداشت یوم الله 9 دی روز بصیرت و میثاق با ولایت، اظهارداشت: مشاركت گسترده و كم نظير مردم در انتخابات رياست جمهوري سال 88 به واقع بیانگر مقبوليت و مشروعيت نظام اسلامي بود و این امر به مذاق دشمنان انقلاب اسلامي خوش نیامد تا جاییکه با کمک عوامل فريب خورده دست به راه اندازي اغتشاش و آشوب برای به چالش كشيدن نظام جمهوري اسلامي زدند. وی افزود: این اقدامات ننگین تا جایی دنباله دار شد که عده ای فریب خورده استکبار در روز عاشورا به مقدسات اسلامی توهین کرده و با دستان خود نقشه های شوم دشمنان را نقشه بر آب کردند.این مسئول ادامه داد: ملت آگاه و هوشیار ایران اسلامی در این آزمون نیز سربلند بیرون آمده و در روز نهم دی ماه صحنه های شورانگیزی از وحدت امت اسلامی را به رخ جهانیان کشیدند. شهردار کرج بیان کرد: در حقيقت حماسه نهم دي پيام مهم پايبندي به اصول اساسي اسلام و خط سرخ ولايت و امامت و اطاعت از رهبري را به جهان صادر کرد.
گذر از پیچیده ترین فتنه ها در سایه اطاعت از رهبری
وی ادامه داد: این روز حماسی به واقع قیام عاشوراییان علیه عاشورا ستیزان بود، قیامی ملی و مردمی که به جهانیان فهماند که ایران اسلامی مملو از سربازان ولایتمداری است که در تمام صحنه ها دوشادوش رهبر خود برای رسیدن به آرمانها ایستادگی می کنند. آقازاده با بیان اینکه باید از فتنه 88 عبرت گرفت، گفت: گذر از پیچیده ترین فتنه ها در سایه وحدت توام با بصیرتی است که جز با پیروی از منویات رهبری امکانپذیر نخواهد بود. این

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود