9 اسفند 1395
شماره خبر: 175417

خسارت برخورد اتوبوس با چندین دستگاه خودرو در کرج حدود ۷۰ میلیون تومان است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

خسارت برخورد اتوبوس با چندین دستگاه خودرو در کرج حدود ۷۰ میلیون تومان است


مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی کرج با بیان اینکه در حادثه تصادف اتوبوس با چندین دستگاه خودرو خسارت ۷۰ میلیونی برآورد شده است، گفت: خطای انسانی عامل تصادف اتوبوس در کرج است.
مهرداد کیانی در مورد بررسی علل حادثه تصادف یک دستگاه اتوبوس با عابران پیاده و خسارت به چندین دستگاه خودرو در کرج اظهار داشت: با بررسی‌های انجام شده خطای انسانی عامل این تصادف بوده و طرح برخی شایعات در این باره به دور از انصاف است. وی با اشاره به نقص فنی اتوبوس افزود: راننده اتوبوس به اشتباه خود اذعان کرده و گفته که به دلیل گیر کردن گاز اتوبوس نتوانسته این خودرو را کنترل کند.
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی کرج با بیان اینکه این اتوبوس متعلق به بخش خصوصی است، عنوان کرد: راننده اتوبوس مرتکب خطایی شده که باید در مقابل آن پاسخگو باشد و ما نیز از این حادثه متاثر هستیم.
کیانی در پاسخ به این سوال که آیا بیمه اتوبوس جوابگوی خسارات فوت و حادثه‌دیدگان این حادثه است، تصریح کرد: سقف بیمه اتوبوس حدود 10 میلیون تومان است ولی اتوبوسرانی هر کمک و مساعدتی بتواند در چارچوب قانون برای این فرد انجام می‌دهد. وی در مورد میزان برآورد خسارت این حادثه و تعداد دقیق خودروهای حادثه دیده در این تصادف تصریح کرد: بر اساس برآورد غیر رسمی و طبق بررسی کارشناس پلیس راهور خسارت این حادثه حدود 70 میلیون تومان برآورد شده است. مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی کرج با بیان اینکه آسیب به خودروها بالای 3 تا 4 میلیون است، تصریح کرد: پرداخت خسارت دیدگان این حادثه به شخص مربوط است و ربطی به شهرداری کرج و سازمان اتوبوس‌رانی ندارد. به گزارش تسنیم، ظهر 3 اسفند یک دستگاه اتوبوس واحد با تعدادی از عابران پیاده و چند دستگاه خودرو در میدان کرج برخورد کرد. در این حادثه اتوبوس با 11 ماشین برخورد کرد که متاسفانه یک کشته و 3 نفر مصدوم داشته است.

منبع تسنیم

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود