10 اسفند 1395
شماره خبر: 175498

اجرای طرح پویش درختکاری معابر با همکاری سازمان پارکها و سامانه 137 در کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

اجرای طرح پویش درختکاری معابر با همکاری سازمان پارکها و سامانه 137 در کرج


مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج از اجرای طرح پویش درختکاری معابر در سطح مناطق دوازده گانه شهر کرج با همکاری سازمان پارکها و سامانه 137 خبر داد.
محمدرضا زین العابدینی با اعلام این خبر اظهار داشت: با اجرای این طرح معابر فرعی و فضا های خالی مقابل درب منازل با تماس شهروندان به سامانه 137 توسط فضای سبز مناطق 12 گانه مناطق شهرداری کرج نهال کاری خواهد شد. وی افزود: در همین راستا پس از شناسایی فضا های خالی معابر و محل ورودی درب منازل توسط شهروندان و برقراری تماس با سامانه 137 شهرداری کرج، این سامانه با درخواست های دریافتی و آدرس های ثبت شده را به حوزه های فضای سبز مناطق 12 گانه ارجاع می دهد؛ پس از طی شدن این مراحل بر اساس اولویت زمانی کارشناسان سازمان پارکها به محل مربوطه اعزام شده و با بررسی شرایط مناسب، کاشت نهال انجام می گیرد. این مسئول گونه های مورد نظر جهت کاشت را کاج تهران و درختچه زینتی توری بیان کرد و گفت: انتخاب گونه ها کاملا بر مبنای علمی و کارشناسی بوده که به همت سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج تهیه و کاشته می شود. وی همچنین تاکید کرد: دریافت درخواست ها تنها از طریق تماس با سامانه 137 ممکن بوده که به کلیه درخواست ها حداکثر تا پایان اسفندماه پاسخ داده خواهد شد.
مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج، تاریخ ثبت درخواست ها را 10 الی 12 اسفند ماه اعلام کرد و گفت: پس از اتمام روز کاری 12 اسفند هیچ تماسی ثبت نخواهد شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود