11 دی 1391
شماره خبر: 17672

بررسی مشکلات مناطق 4 و 12 با حضور نائب رئیس شوراي شهر كرج

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

بررسی مشکلات مناطق 4 و 12 با حضور نائب رئیس شوراي شهر كرج


سپیدارآنلاین: با حضور معاون خدمات شهري شهراري و نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج مشکلات و معضلات مناطق 4 و 12 شهرداری کرج بررسي شد.
نائب رئیس شورای اسلامی شهر در جلسه ای که با هدف بررسی مشکلات مناطق 4 و 12 برگزار شد بر رفع مشکلات مردمی در کوتاه ترین زمان ممکن تاکید کرد. علی گلوند همچنین بر ضرورت توزیع عادلانه خدمات و امکانات به شهروندان تاکید کرد و افزود: از مهمترین و اولویت دار ترین اهدافی که اعضای شورای اسلامی شهر کرج بر ان تاکید دارند، تحقق این مهم است. وی با اشاره به اینکه، تامین نیازهای زندگی شهروندی به عنوان مهمترین سرفصل ها و اهداف مجموعه مدیریت شهری اعم از شهرداری و شورای شهر محسوب می شود، عنوان کرد: با توجه به این مهم نیاز است مسئولان و مدیران شهری توجه ویژه ای نسبت به ارائه خدمات شهری به شهروندان داشته باشند. این مسئول، رفع مشکلات و معضلات شهری را مهم دانست و بیان کرد: هدف از برنامه ریزی های مدیریت شهری ضمن رفع مشکلات مردمی و پاسخگویی مناسب به نیازهای به حق شهروندان، جلب رضایتمندی شهروندان از دریافت خدمات است.
ضرورت محرومیت زدایی از چهره شهر
معاون خدمات شهري شهرداري كرج نيز در اين نشست بر ضرورت محرومیت زدایی از چهره شهر تاکید کرد و گفت: رفع محرومیت ها به ویژه در مناطق غیر برخوردار امری حائز اهمیت است. سعيد صفري بابیان اینکه، برگزاری جلسات تخصصی در خصوص بررسی مشکلات و معضلات باید منتج به نتیجه های کاربردی باشد، گفت: مهمترین خروجی های حاصل از این نشست ها رفع کامل مشکلات منطقه ای و جلب رضایت شهروندان است. وی در این جلسه با اشاره به وجود نهر سیاه جوب بر کنترل سیلاب در این نهر تاکید کرد و گفت: کنترل سیلاب در نهر سیاه جوب واقع در جاده قزلحصار از مهمترین موضوعاتی است که باید نسبت به رفع آن اقدام کرد. گفتنی است در جلسه فوق راه کارهایی در خصوص کنترل سیلاب در نهر سیاه جوب از جمله لایروبی نهر از سوی معاونت خدمات شهری شهرداری

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود