9 خرداد 1396
شماره خبر: 178907

تدابیر ترافیکی در منطقه 1 شهرداری کرج اندیشیده و اجرایی شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

تدابیر ترافیکی در منطقه 1 شهرداری کرج اندیشیده و اجرایی شد


مدیر منطقه 1 شهرداری کرج از اجرای عملیات نصب و رنگ آمیزی تابلوها و سرعتگیرهای مورد نیاز در سطح معابر این منطقه خبر داد و اقدامات فوق را در راستای ارتقای کیفیت ترافیک شهر در این منطقه عنوان کرد.
علیرضا کیان این خبر را اعلام کرد و بیان داشت: یکی از روش های بهبود کیفیت ترافیک و کاهش زمان تصمیم گیری برای رانندگان، ارائه اطلاعات صحیح و نصب تابلوهای مناسب در مسیر است که به همین منظور بخشی از تابلوهای مورد نیاز در معابر موجود در منطقه 1 نصب شد. کیان اظهار داشت: این تابلوها به تعداد 10 فقره در خیابان های لادن چهر، مسرور خسروی، غلامی، میخک و داوودی نصب شد. همچنین دو فقره تابلوی ورود ممنوع در خیابان شهید شجاعی قرار داده شد. وی، اضافه کرد: یک تابلو با مضمون دور زدن ممنوع در ضلع جنوبی میدان بهارستان و یک تابلو و سرعتگیر در خیابان های داوودی و میخک 4 نصب شده است. کیان، به جمع آوری تابلوهای زائد و سرعتگیرهای فرسوده در منطقه نیز اشاره کرد و اذعان داشت: به همین منظور 20 فقره تابلوهای صلیبی یکطرفه و عبور ممنوع از سطح خیابان های منطقه 1 جمع آوری شده که از این جمله خیابان شهید شجاعی بوده است. به گفته مدیر منطقه 1 شهرداری کرج، جمع آوری، بازسازی و ترمیم 50 سرعتگیر ترافیکی در خیابان های حافظ شمالی، تقاطع میخک و ندای شمالی انجام شده است.
این مسئول در پایان ضمن تقدیر از همکاران و دست اندرکاران حوزه ترافیک این منطقه خاطرنشان کرد: با اقداماتی که این دوستان به انجام رسانده اند، سرعتگیرهای آسفالتی در خیابان های میخک، داوودی و تقاطع خیابان حافظ شمالی به تعداد چهار فقره رنگ آمیزی شد. همچنین تابلوی جهت گردش دور میدان استقلال نیز نصب گردید.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود