20 خرداد 1396
شماره خبر: 179281

ملت ایران پاسخی دندان شکن به اقدام تروریستی دشمن خواهند داد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

ملت ایران پاسخی دندان شکن به اقدام تروریستی دشمن خواهند داد


سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج با ابراز انزجار از اقدام تروریستی اخیر در پایتخت اظهار داشت: ملت ایران با همدلی و همبستگی، پاسخی دندان شکن به اقدام بزدلانه دشمنان جمهوری اسلامی ایران خواهند داد.
داوود وحیدی گفت: ملت ایران با همدلی و همبستگی، ضمن محکوم کردن حادثه تلخ و بزدلانه ای که توسط استکبار جهانی در مجلس و حرم مطهر صورت گرفت، پاسخی دندان شکن به کسانیکه دست به این اقدام زده اند، خواهند داد. سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج ضمن تشکر از نمایندگان ملت در مجلس شورای اسلامی افزود: تداوم جلسه در مجلس شورای اسلامی، نشانگرِ بی اهمیت خواندن این اقدام تروریستی بود که با اقتدار و استقامت و با روحیه و انگیزه بالا توسط نمایندگان مردم به انتها رسید. این مسئول افزود: قطعا این اقدام وحشیانه و بزدلانه تروریست ها زمینه استحکام وحدت ملی، انسجام و همبستگی را در راستای مبارزه با تروریسم، افراط گرایی، خشونت طلبی و خشکاندن ریشه های آن در منطقه بیش از گذشته فراهم می کند.
داوود وحیدی در پایان گفت: اینجانب ضمن محکومیت حمله تروریستی، با بازماندگان این حادثه تلخ ابراز همدردی کرده و برای خانواده های داغدار، صبر و شکیبایی آرزو دارم.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود