10 تیر 1396
شماره خبر: 180302

سرپرست اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری کرج منصوب شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

سرپرست اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری کرج منصوب شد


با صدور حکمی از سوی شهردار کرج حشمت اله عزیزی، بعنوان سرپرست اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری این کلانشهر منصوب شد.
جلسه تودیع و معارفه سرپرست اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری کرج با حضور معاون خدمات شهر این دستگاه برگزار شد. در این جلسه، با حکم شهردار کلانشهر کرج، حشمت اله عزیزی بعنوان سرپرست اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری منصوب شد. معاون خدمات شهر شهرداری کرج در این مراسم تودیع و معارفه، طی سخنانی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مدیر پیشین این حوزه مرتضی جلالیان، حضور عزیزی را به عنوان سرپرست اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری تبریک گفت و برای وی در سمت جدید آرزوی موفقیت و سربلندی کرد. حسن مدیر روستا با اشاره به شرایط کلی اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری کرج اظهار داشت: تا به امروز این اداره کل شاهد فعالیت های چشمگیری در زمینه رفع تخلفات شهری به اجرا رسانده است و توانسته بسیاری از معضلات موجود را به حداقل ممکن برساند.
این مسئول اضافه کرد: با انجام طرح های مقابله با تخلفات شهری از جمله ساخت و سازهای غیر مجاز و رفع سد معبر، ایران کوچک امروز نسبت به گذشته در شرایط بسیار مطلوب تری قرار گرفته است که در حصول این موفقیت همکاری سایر ارگان های ذیربط شهری و استانی نیز دخیل بوده است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود