27 تیر 1396
شماره خبر: 181213

42 دستگاه دوربین نظارت تصویری در کرج فعال است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

42 دستگاه دوربین نظارت تصویری در کرج فعال است


مدیر مرکز کنترل ترافیک شهرداری کرج از فعالیت 42 دستگاه دوربین نظارت تصویری در سطح مناطق 12گانه این کلانشهر خبر داد و گفت: سند توسعه آتی سیستم های هوشمند حمل و نقل در ایران کوچک تدوین شده است.
احسان علوانی اظهار داشت: در راستای افزایش تعداد دوربین ها در معابر اصلی شهر؛ خیابان های دوم، چهارم، ششم و سیزدهم گوهردشت مجهز به دوربین های نظارت تصویری شدند. مدیر مرکز کنترل ترافیک شهرداری کرج افزود: در مجموع در سطح کرج و مناطق 12 گانه این کلانشهر، 42 دستگاه دوربین نظارت تصویری در راستای رصد و کنترل جریان ترافیکی معابر و 64 دستگاه دوربین پلاک خوان مربوط به کنترل محدوده طرح ترافیک نصب شده است.
نصب تابلوهای پیام رسان متغیر در کرج
علوانی در بخشی دیگر از سخنان خود بیان کرد: همچنین با همت این مرکز، در خیابان شهید بهشتی روبروی تالار شهیدان نژاد فلاح و بلوار شهید چمران حد فاصل پل شهید سلطانی و میدان امام حسین (ع)، تابلوهای پیام رسان متغیر نصب شده است. وی اعلام کرد: بیش از 70 درصد از اعتبارات سال 95 این مرکز جذب و به پروژه های جاری اختصاص یافت.
تدوین سند توسعه آتی سیستم های هوشمند حمل و نقل در کرج
این مسئول در ادامه به تنظیم موافقت نامه های مربوط به پروژه های سال 96 اشاره کرد و یادآور شد: تنظیم موافقت نامه های پروژه توسعه، تکمیل، نگهداری و بهره برداری از طرح کنترل مکانیزه محدوده طرح زوج و فرد، پروژه تعمیر و نگهداری و توسعه سیستم نظارت تصویری و سایر زیر سیستم های ITS، پروژه خرید و نصب و راه اندازی سیستم ثبت تخلف سرعت به همراه سایر متعلقات، پروژه مشاور و تدوین سند توسعه آتی سیستم های هوشمند حمل و نقل و طراحی سایر سیستم های ITS، اصلاح سیستم بایگانی و تکمیل مستندات قرار داد های مربوط به پروژه های انجام شده و در دست اقدام مرکز کنترل ترافیک از جمله این موارد است. مدیر مرکز کنترل ترافیک شهرداری کرج در پایان از برگزاری جلسات متعدد و بررسی قرارداد مربوط به خرید تجهیزات و اجرای کنترل محدوده طرح زوج و فرد توسط شرکت های بخش خصوصی خبر داد و افزود: مکاتبه، پیگیری و برگزاری جلسات در خصوص احداث ساختمان جدید مرکز کنترل ترافیک، اجرای فیبر نوری و نصب دوربین ها، رسیدگی به درخواست های قضایی و ارسال مکاتبات و مستندات بر اساس ضوابط و دستورالعمل های ابلاغی به حوزه های مربوطه از دیگر اقدامات انجام شده در این مرکز طی ماه های اخیر است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود