11 شهریور 1396
شماره خبر: 183384

توجه به جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی، نوید بخش آینده ای روشن برای آبادانی شهر است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

توجه به جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی، نوید بخش آینده ای روشن برای آبادانی شهر است


رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری کرج گفت: برگزاری کمیسیون های سرمایه گذاری در این دستگاه، موجب جذب سرمایه های بخش خصوصی در اجرای پروژه های شهری است و توجه نمایندگان مردم در دوره پنجم پارلمان شهری این کلانشهربه کمیسیون مذکور، نشان از رقم خوردن اقدامات مطلوب در جلب سرمایه گذاران بخش خصوصی دارد.
مجتبی اسکندری این مطلب را عنوان کرد و گفت: جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی در انجام پروژه های عمرانی، خدماتی، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ها علاوه بر آنکه افزایش توان اقتصادی این دستگاه را به دنبال دارد یکی از عوامل رشد همه جانبه شهر و رسیدن به توسعه پایدار به حساب می آید. رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری کرج اظهار داشت: بر این اساس این دستگاه توجه ویژه ای را به برگزاری کمیسیون سرمایه گذاری دارد تا با پیگیری جدی برنامه ها، طرح ها و مصوبات هیئت عالی سرمایه گذاری، بتوان موجب جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی در انجام طرح های مختلف شهر شد.
اسکندری ادامه داد: ایجاد زیر ساخت های لازم برای حضور سرمایه گذاران در پروژه های سطح شهر و افزایش تعاملات بین دستگاههای استانی و شهری در این زمینه، موجب بهره وری از توان و پتانسیل سرمایه گذاران داخلی و خارجی می شود و از این راه می توان آبادانی شهر و انتفاع شهروندان را محقق ساخت. این مسئول گفت: شناسایی فرصتهای سرمایه گذاری و ارائه بسته های جامع مشارکتی از جمله محورهای برنامه ریزی سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری کرج است و این دستگاه به دنبال آن می باشد تا با همکاری سایر نهادها و ارگان های ذیریط، بسترسازی مناسب را برای توسعه فعالیتهای اقتصادی داشته باشد.
وی بیان کرد: امید می رود با تقویت روحیه همکاری های مشترک موانع موجود برای جذب سرمایه گذاران مرتفع شود و با اخذ تمهیدات لازم از سوی کمیسیون سرمایه گذاری این دستگاه که در حال حاضر احد رسولی ریاست آن را به عهده دارد زمینه های مساعد برای پروژه های مشارکتی تسریع گردد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود