14 شهریور 1396
شماره خبر: 183526

اهم اقدامات سازمان ورزشی شهرداری کرج تشریح شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

اهم اقدامات سازمان ورزشی شهرداری کرج تشریح شد


معاون فرهنگی ورزشی هنری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج گفت: این سازمان در فصل تابستان به منظور فراهم آوردن امکانات ورزشی برای شهروندان، اقدامات چشمگیری را اجرایی کرده است که در نظر گرفتن سالن های ورزشی، برپایی ایستگاه های ورزش صبحگاهی و ... از جمله آنها می باشد.
محسن برجی با اشاره به پیشرفت های مطلوب معاونت ورزشی در راستای ارائه خدمات و ایجاد تحول در مراکز تحت پوشش سازمان مذکور اظهار داشت: با پیگیری های مستمر، این معاونت در فصل تابستان توانست سالن جدید الاحداث واقع در منطقه 6 شهرداری را به بخش خصوصی تحویل دهد تا شهروندان حصارک بالا از امکانات این سالن بهره مند شوند.معاون فرهنگی ورزشی هنری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج در ادامه افزود: همچنین سالن جانبی شهدای قلمستان با همکاری مسئولان ذیربط در منطقه 2 شهرداری این کلانشهر در مرداد ماه سال جاری به بهره برداری رسید که هم اکنون در حال تجهیز می باشد.
این مسئول از احداث زمین چمن مصنوعی در منطقه جواد آباد خبر داد و بیان کرد: سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج به منظور رفاه جوانان و ورزشکاران زمین چمن هفت نفره ای را در مجموعه ورزشی سیدالشهداء منطقه8 شهرداری این کلانشهر احداث کرده است که در 10 سانس به ارائه خدمات ورزشی می پردازد. برجی در پایان گفت: برنامه ایستگاه های ورزش صبحگاهی در مناطق 10 گانه شهرداری کرج، در حال هماهنگی با کانون های بسیج شهری است تا با این فعالیت بتوانیم قدمی در راستای شادابی شهروندان کرج برداریم.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود