16 مهر 1396
شماره خبر: 184981

لزوم پرداختن به همه حوزه های شهری کرج در سند چشم انداز 4 ساله

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

لزوم پرداختن به همه حوزه های شهری کرج در سند چشم انداز 4 ساله


رئیس کمیسیون سرمایه گذارری و تامین منابع مالی شورای اسلامی شهر کرج گفت: شهرداری کرج، در تنظیم سند چشم انداز 4 ساله می بایست در همه حوزه های شهری ورود نماید.
احد رسولی در جلسه رسمی پارلمان شهری بیان داشت: قبل از آغاز فعالیت رسمی شورای پنجم شهر کرج کارگروه برنامه ریزی کوتاه مدتی در همه حوزه ها به نسبت تخصصی که افراد منتخب دارند، شکل گرفت.
این مسئول در خصوص تهیه طرح راهبردی و عملیاتی 4 ساله شهرداری کرج گفت: طرح مطالعات چشم انداز کرج مراحل نهایی را طی کرده که در مطالعات انجام شده، وجود یکسری مشکلات در این برنامه مدون مشهود است. وی تشریح کرد: در سال 93 نامه ای از سوی سازمان شهرداری و دهیاری ارسال شد و همه شهرداری ها را ملزم نمود نسبت به تهیه برنامه راهبردی و عملیاتی اقدام نمایند که متاسفانه شهرداری کرج تا کنون موفق به انجام این مهم نشده است. رسولی افزود: از طرفی با توجه به برنامه هایی که لیست امید اعلام نمود، اعضای منتخب خواستار این هستند که شهرداری کرج در تنظیم این سند، در همه حوزه ها از جمله سلامت، محیط زیست، گردشگری، شهرسازی و معماری، هوشمند سازی شهری، خدمات شهری، مدیریت بحران و ... ورود پیدا کند که این موارد توسط نمایندگان به صورت همه جانبه ارائه شده است و لازم است در صورت فراهم بودن زمان این مستندات مصوب و در اختیار شهرداری قرار گیرد. این مسئول خاطر نشان شد: لازم است مطالعات شهرداری کرج در تنظیم برنامه راهبردی و عملیاتی، در راستای توسعه پایدار شهری صورت پذیرد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود