11 آذر 1396
شماره خبر: 187749

طرح بهبود و نگهداشت شهر کرج روش استفاده بهینه از ظرفیت های مدیریت شهری است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

طرح بهبود و نگهداشت شهر کرج روش استفاده بهینه از ظرفیت های مدیریت شهری است


نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: طرح بهبود و نگهداشت شهر روش استفاده بهینه از ظرفیت های مدیریت شهری برای ساماندهی وضعیت شهر است.
منصور وحیدی در بازدید از منطقه ۲ کرج در خصوص اجرای طرح بهبود و نگهداشت شهر گفت: این طرح نقش بسزایی در بهره برداری از پتانسیل های مجموعه شهرداری اعم از نیروی انسانی، امکانات و تجهیزات دارد.
وی افزود: علاوه بر آنچه گفته شد، طرح بهبود و نگهداشت شهر کرج زمینه ساز ایجاد انگیزه و تحرک بین مدیران برای اجرای طرح های مختلف شهری و به تبع آن ساماندهی شهر و جلب حداکثری رضایتمندی شهروندان است. وحیدی گفت: این طرح در راستای تاکید دکتر نصیری شهردار کرج و با هدف افزایش سطح خدمت رسانی به شهروندان همچنین رفع معضلاتی که در گذشته به انجام نرسیده است، اجرایی می شود. نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج از مزایای اجرای این طرح در کنار پاسخگویی به نیازهای شهروندی را همکاری و تعامل مناطق 10 گانه کرج برای رفع معضلات شهری عنوان کرد. گفتنی است، طرح بهبود و نگهداشت شهر با حضور مهندس محمد کریم شفیعی قائم مقام شهردار، منصور وحیدی نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج مهندس کمالی زاده معاون فنی و عمرانی، شهرام وارسته مدیر منطقه 2، رسول خسرو زاده مدیر کل بازرسی شهرداری کرج و مجموعه نیروهای مناطق 10 گانه کرج صبح امروز مصادف با دهم آذرماه در منطقه 2 کرج اجرایی شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود