5 دی 1396
شماره خبر: 189049

تمامی معوقات کارگران فضای سبز و خدمات شهر شهرداری کرج پرداخت شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

تمامی معوقات کارگران فضای سبز و خدمات شهر شهرداری کرج پرداخت شد


شهردار کرج با بیان اینکه ارائه خدمات در شهر با زحمات شبانه روزی کارگران حوزه فضای سبز و خدمات شهری صورت می پذیرد، گفت: از این پس هیچ معوقه ای در پرداختی این قشر تلاشگر قابل قبول نیست و باید تا 30 ام هر ماه حقوق آنها واریز شود.
دکتر اصغر نصیری در گفتگوی ویژه خبری با صدا و سیمای البرز، عنوان کرد: با توجه به اینکه برخی از کارگران حوزه خدمات شهر و فضای سبز، مورد کم لطفی پیمانکار مربوطه در پرداخت حقوق قرار می گرفتند دستور العمل ویژه ای صادر شد تا حقوق این قشر زحمت کش پیش از مدیران و نهایت تا 30 ام هر ماه به حساب آنها واریز شود. شهردار کرج افزود: پیش از این، نحوه پرداخت حقوق کارگران حوزه خدمات شهر و فضای سبز مجموعه به این شکل بود که آنها تا چهار ماه معوقه داشتند، اما در حال حاضر و تا پایان آذر ماه سال جاری هیچ معوقه ای در پرداختی کارگران و نیروهای پیمانی وجود ندارد و این روند با جدیت تمام ادامه خواهد داشت.
نصیری یادآور شد: برای نخستین بار و در دی ماه سال جاری، حقوق کارگران حوزه های خدمات شهر و فضای سبز شهرداری کرج پیش از کارکنان ستاد مرکزی و مدیران پرداخت شد؛ چرا که نمی توان منکر این حقیقت ملموس شد، خدمات ارائه شده در شهر با زحمات شبانه روزی این عزیزان محقق می شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود