23 بهمن 1396
شماره خبر: 191311

سازمان سیما، منظرو فضای سبز شهری کرج در تکاپوی نوروز

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

سازمان سیما، منظرو فضای سبز شهری کرج در تکاپوی نوروز


سرپرست سازمان سیما، منظرو فضای سبز شهری شهرداری کرج، گفت: در ایام پایانی سال، شهر کرج در تکاپوی مهیا کردن فضایی جذاب و دلنشین برای مسافران نوروزی است و در این راستا تمام نیروهای سازمان سیما و منظر، فضای سبز شهری شهرداری کرج بسیج شده اند.
حسین عطایی در این خصوص گفت: همزمان با فرارسیدن بهار طبیعت برنامه های پیش روی سازمان در سال جدید به گونه ای طراحی و برنامه ریزی شده که بهترین خدمات در اختیار گردشگران و مسافران قرار ‌گیرد. وی اظهار داشت: طرح استقبال از بهار به منظور ارتقای کمی و کیفی خدمات شهری، ایجاد چهره‌ای مطلوب و فضایی شاد از سیمای شهر، آماده سازی شهر برای رفال حال شهروندان، تلطیف سیمای بصری و استقبال از مسافران نوروزی انجام می شود. این مسئول به آراستگی و پیراستگی شهر در طرح استقبال از بهار اشاره کرد و گفت: این طرح بعد از اجرای موفق طرح بهبود نگهداشت شهر که در مناطق 10 گانه شهرداری کرج صورت گرفت به اجرا در می آید.
آماده سازی عرصه های فضای سبز در اجرای طرح استقبال از بهار
سرپرست سازمان سیما، منظرو فضای سبز شهری کرج، در خصوص اقدامات پیش بینی شده واحد فضای سبز این سازمان در اجرای طرح یاد شده به آماده سازی عرصه های فضای سبز از جمله بوستان ها، بلوارها، میادین شهر اشاره کرد و گفت: هرس و فرم دهی درختان و درختچه ها زینتی که نیاز به هرس دارند، بازبینی سیستم های روشنایی و آب آشامیدنی وآبیاری در کلیه گستره های فضای سبز همچنین رنگ امیزی و ترمیم لوازم بازی کودکان و آماده سازی و تعمیر احتمالی سرویس های بهداشتی از فعالیت هایی می باشد که طی اجرای این طرح صورت می گیرد. وی ادامه داد: سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج در اجرای طرح استقبال از بهار فعالیت های دیگری از قبیل نقاشی دیوارهای بلند و کوتاه و بهسازی و رنگ آمیزی جداره زیر گذر شورا، پایه های پل آزادگان همچنین مرمت المان های موجود در سطح شهر را اجرا می کند.
عطایی همچنین از برگزاری جشنواره لاله ها توسط این سازمان خبرداد و افزود: واحد زیبا سازی سازمان نیز اقداماتی از قبیل اصلاح سیستم های نورپردازی و روشنایی، ساخت و نصب المان های نوروزی و نرده ها و پل های عابر پیاده را در دستور کار خود قرار داده است. این مسئول طراحی و اجرای سفره های هفت سین، رنگ آمیزی جداول، امحاء و رنگ آمیزی دیوارهای سطح شهر و ترسیم نقاشی های دیواری همچنین تعویض پرچم های الوان و جمع آوری تابلوهای غیرمجاز و زوائد شهری را از دیگر اقدامات سازمان در اجرای طرح استقبال از بهار عنوان کرد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود