1 دی 1396
شماره خبر: 188771

آماده سازی پارک های کرج برای اسکان شهروندان هنگام وقوع حوادث احتمالی

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

آماده سازی پارک های کرج برای اسکان شهروندان هنگام وقوع حوادث احتمالی


سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج از آماده سازی پارکهای کرج برای اسکان شهروندان هنگام وقوع حوادث احتمالی خبر داد.
، حسین عطایی سرپرست سازمان سیما، منظرو فضای سبز شهری شهرداری کرج با اشاره به وقوع زمین لرزه چهارشنبه شب گذشته اظهار داشت: پارکهای کرج برای اسکان شهروندان هنگام وقوع حوادث احتمالی آماده سازی شدند. عطایی در اجرای طرح بهبود نگهداشت منطقه ۱۱ گفت: با توجه به وقوع زلزله، این سازمان فضاهای سبز و پارک های منطقه 11 شهری را به گونه ای فراهم ساخته تا در زمان بحران، شهروندان بتوانند در آن اسکان پیدا کنند.وی افزود: رفع نواقص روشنایی و آماده سازی چشمه های بهداشتی در پارک ها از جمله اقداماتی است که در این راستا صورت گرفته است. عطایی همچنین از آماده سازی فضاهای شهری به منظور اسکان شهروندان هنگام بروز احتمالی بحران ناشی از زمین خبر داد و گفت: پارکها، نمازخانه ها و سرویس های بهداشتی، آلاچیق ها و سوله پارک شهید چمران به منظور استفاده شهروندان آماده سازی شده اند.
این مسئول با بیان اینکه نیروهای سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج به صورت آماده باش در آمده اند گفت : این نیرو ها در پارکهای سطح شهر با هدف خدمت رسانی به شهروندان کرجی که برای ایمنی بیشتر و کاهش آسیب های ناشی از زلزله به این اماکن پناه می برند حضور خواهند داشت.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود