9 اسفند 1396
شماره خبر: 192206

مدیر منطقه 9 شهرداری کرج با اهالی دولت آباد گفت و گو کرد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

مدیر منطقه 9 شهرداری کرج با اهالی دولت آباد گفت و گو کرد


دیدار مردمی مدیر منطقه 9 شهرداری کرج با اهالی دولت آباد به منظور رسیدگی به مشکلات شهروندان برگزار و پیگیری مشکلات مطرح شده در دستور کار قرار گرفت.
روز گذشته جلسه دیدار و ملاقات مردمی مدیر منطقه 9 شهرداری کرج با جمعی از شهروندان و اهالی محله دولت آباد با حضور معاونین و مسئولان منطقه 9 شهرداری کرج، برگزار شد.
عباس حق محمد لو هدف از برگزاری ملاقات های مردمی را ارتباط بدون واسطه مردم با مسئولان شهری و تکریم ارباب رجوع داست و گفت: افزایش رضایتمندی شهروندان از طریق پیگیری مشکلات آنان یکی از اولویت های کاری این منطقه محسوب می شود. وی افزود: سعی مدیریت شهری کرج بر آن است تا با ارائه خدمات مطلوب و تسهیل زندگی شهروندان زمینه را برای ایجاد ارتباط نزدیک مردم با شهرداری و افزایش مشارکت آنان در اداره شهر فراهم کند. مدیر منطقه 9 شهرداری کرج طرح لوایح حمایتی در این منطقه را برای شهروندان ضروری دانست و بیان کرد: برخی محدوده های منطقه 9 کرج نیازمند نوسازی بافت های فرسوده هستند و سعی بر آن است تا با تغییرات طرح تفضیلی جدید، مشکلات ساکنان نقاطی که در حریم شهر قرار گرفته اند را برطرف سازیم. حق محمد لو با اشاره به پایان زمان اتکا به درآمدهای ناپایدار عنوان کرد: راه رسیدن به ثبات در درآمدهای پایدار مدیریت شهری این است که بتوان توازنی میان قوانین و شهروندان ایجاد کرد. وی افزود: درصورتی که شهروندان متوجه حمایت قانون از خود شوند، با پرداخت به موقع عوارض و بدهی ها به شهرداری، یاری گر این دستگاه در خدمت رسانی گسترده خواهند بود. این مسئول مردم را مشوق و حامی واقعی مدیریت شهری در خدمت رسانی مطلوب به شهروندان دانست و اظهار داشت: اکنون شهرداری کرج با تمام توان در راستای خدمت رسانی به شهروندان حرکت می کند تا زمینه تحقق برنامه ها و نیز اجرای موفق طرح ها و پروژه ها فراهم شود. به گفته حق محمد لو مسائل عمرانی، خدمات شهری، فضای سبز، احیای بافت های فرسوده، نوسازی و درآمد، شهرسازی، فرهنگی، کمبود فضاهای ورزشی و ... از جمله موارد مطرح شده در جلسه ملاقات مردمی گذشته با اهالی دولت آباد بود که بررسی و برطرف سازی آن ها در دستور کار قرار گرفت. مدیر منطقه 9 شهرداری کرج در پایان گفت: هر 15 روز یکبار در یکی از مساجد محلات منطقه 9 کرج طی یک دیدار چهره به چهره رسیدگی به مشکلات مردم صورت خواهد گرفت.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود