15 اسفند 1396
شماره خبر: 192507

افزایش ساعت کار بازار روزهای شهرداری کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

افزایش ساعت کار بازار روزهای شهرداری کرج


رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج اعلام کرد که در آستانه نوروز با هدف عرضه مستقیم کالا ، ساعت کار بازار روزهای شهرداری کرج افزایش یافت.
بهروز ورمهمدی اظهار داشت:با توجه به تجربه تقاضای خرید شهروندان در سال های گذشته و با اجرای طرح تامین اقلام مصرفی ویژه شب عید ساعت کار میادین و بازار روزهای شهرداری کرج تغییر کرده است.
وی ادامه داد: تا کنون ساعت کاربازارهای روز صبح ها از ساعت 8:30 تا 13 و بعد از ظهرها از ساعت 16 تا 20:30 تعیین شده بود که از این پس به صورت یکسره آماده خدمت رسانی به شهروندان است. این مسئول گفت:کاهش سفرهای درون شهری با هدف کاهش ترافیک را از مهم ترین دلایل ایجاد بازار روزها از سوی سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده های کشاورزی برشمرد و افزود:امید می رود شهروندان در تامین مایحتاج روزانه خود در بازار روزها دچار مشکل نشوند و تمام اجناس با قیمت و کیفیت مطلوب خریداری کنند. رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج بیان کرد:تحقق خواسته‌های به حق شهروندان و تکریم آنان از ماموریت‌ها و وظایفی است که سازمان را مصمم به دستیابی آن می‌داند.ورمهمدی توسعه خدمات رسانی متناسب و ع ادلانه را از دیگر برنامه‌های سازمان دانست و افزود: در راستای تحقق برنامه های سازمان تعداد بازار روزها در سال آینده افزایش پیدا خواهد کرد.23 بازار روز در کلانشهر کرج فعال است که دراین روزها اقلامی مانند گوشت گرم گوسفندی وارداتی با قیمت دولتی ، گوشت مرغ ، تخم مرغ ، ماهی ، میوه و سایر مایحتاج عمومی با قیمت مصوب عرضه می کنند. بخشی از این اقلام توسط سازمان جهاد کشاورزی استان البرز در اختیار روزبازارهای کرج قرار گرفته است.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود