23 اسفند 1396
شماره خبر: 192982

"پیامک"، پل ارتباطی شهروندان با پرونده ها

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

"پیامک"، پل ارتباطی شهروندان با پرونده ها


معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرج گفت: در روند رسیدگی به پرونده ها، اطلاعات مورد نیاز شهروندان از طریق پیامک به آنان اطلاع داده می شود.
احدالله احمدی پرگو با اشاره به راه اندازی میز خدمت شهرسازی در مناطق 4 و 12 اظهار کرد: طرح ایجاد میز خدمت و پاسخگویی به کلیه درخواست های شهرسازی مراجعین که از چندی پیش در اولویت معاونت شهرسازی و معماری بود ابتدا در منطقه 4 و اکنون در منطقه 12 شهرداری اجرایی شد تا از این پس کلیه مراحل رسیدگی به درخواست ها اعم از ثبت، دریافت گواهی، پرداخت عوارض از طریق آن انجام شود.
معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرج تصریح کرد: اکنون در روند رسیدگی به پرونده ها، اطلاعات مورد نیاز شهروندان از طریق پیامک به اطلاع آنان اطلاع داده می شود تا ضمن ایجاد آرامش برای کارشناسان محترم، سردرگمی ارباب رجوع و مراجعات مکرر آنان نیز کمتر شود. گفتنی است؛ این طرح به تدریج وبا مهیا ساختن بستر لازم در تمامی مناطق شهرداری اجرا خواهد شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود