24 اسفند 1396
شماره خبر: 193028

لبخند شکوفه های بهاری بر لب درختان کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

لبخند شکوفه های بهاری بر لب درختان کرج


این روزها دستان بهار بوی شکوفه می پراکند،نسیم دلنواز این روزها نوید رویشی دوباره در طبیعت و طینت جانها می دهد.
با وجودی که تا آغاز سال نو و فصل بهار چند روزی باقیست، اما باز شدن شکوفه های درختان و به برگ نشستن درختان بید مجنون، نوید بخش بهاری زودرس در کرج است. در روزهای اخیر برخی درختان میوه در باغ های شهر،خیابان ها، بوستان ها و منازل مردم کرج از خواب زمستانی بیدار شده و به گل نشسته است.یکی از نشانه های آغاز فصل بهار، شکوفایی گیاهان و دگرگونی چهره طبیعت است که این روز ها سیمای شهر کرج شاهد این تغییر است.در بهار به اندازه کافی گل و شکوفه های زیبا پیدا می شود که همه مشتاق به دیدن آن ها هستند. در این فصل طبیعت از خواب بیدار می شود و سرسبز تر از همیشه خواهد شد.بهار شگفتی های زیبایی دارد و همیشه مناطق خاصی هستند که این زیبایی را به نقطه اوج خود می رسانند.این روزها از هر کوچه و خیابان که می گذری می توانی درختی را ببینی که برگ هایش سبز شده یا شکوفه کرده است.
همچنین افزایش ترافیک در خیابان ها، شلوغی مغازه ها، پاساژها، فروشگاه های بزرگ، بازار گل و معابر شهری حاکی از جنب و جوش مردم کرج برای استقبال گرم از بهار است.در روزهای اخیر بیشتر فروشگاه های پوشاک، آجیل، مواد غذایی، لوازم منزل، فرش و تزئینات نسبت به سایر فروشگاه ها از مشتریان بیشتری برخوردارند.عده ای از مردم هم در این ایام مشغول غبارزدایی از منازل و به اصطلاح ˈخانه تکانیˈ هستند.
این در حالی است که هنوز حدود 10 روز به بهار و رویش طبیعت باقی مانده اما لطافت بهاری، شکوفه های زیبا را برتن درختان پوشانده و شهرمان کرج را زودتر به استقبال بهار برده است.امید است سر تا سر سال حال و هوای تمامی شهروندان بهاری باشد و لبخند همواره بر روی لبانشان نقش ببندد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود