29 اسفند 1391
شماره خبر: 22605

پیام بهاری شهردار کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

پیام بهاری شهردار کرج


سپیدارآنلاین: همزمان با فرا رسیدن نوروز و تجدید حیات طبیعت شهردار کرج در پیامی این عید را به عموم هموطنان به ویژه شهروندان کرجی تبریک و شادباش گفت.
در متن پیام نوروزی شهردار کرج آمده است: در آغاز تحولي ديگر ترنم نسيم بهاري دل هايمان را به نو شدن و رويش دوباره دعوت مي كند، زمين و زمان رختي نو بر تن مي كند و طبيعت به حياتي دوباره فرا خوانده مي شود. بهار، زمان نوشدن طبیعت و زندگی مجدد است و عید نوروز این کهن ترین آیین بشری فرصتی است برای تحول ، دگرگونی و پاک شدن .. بهار آمده با قامتی خجسته و سبزینه پوش. یادآور بلندای قیامت، و هر غنچه گلی که قد می کشد، پیراهنی از معاد بر تن دارد. بهار آمده است با آیینه ای در دست از حکمت و معرفت شکفتن، همراه با آواز چلچله های خوش الحان که بیقرار خبر از بیداری طبیعت می دهند، چونان پرنده ای که از قفس رها شده. بهار آمده است؛ این راز برجسته طبیعت، این تحول و تغییر، این خاطره معطر خاک، این غوغاي گل و چهچهه بلبل .
بهار آمده است با عطر کمال طبیعت، با سر عیان شده عظمت خلقت، با نشانه نور، اشاره سرور، رمز شگفتی و شادی، فصل زیبای بیداری. و اينك پس از گذران سالي توام با تلاش و همتي

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود