8 بهمن 1391
شماره خبر: 19315

معارفه سرپرست اداره مشاركت ها و سرمايه گذاري شهرداري كرج

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

معارفه سرپرست اداره مشاركت ها و سرمايه گذاري شهرداري كرج


سپیدارآنلاین: با برگزاري مراسمي مجيد دو دانگه به عنوان سرپرست جديد اداره مشاركت ها و سرمايه گذاري شهرداري كرج معارفه شد.
شهردار كرج در اين مراسم با تبريك فرا رسيدن ايام الله دهه فجر و قدرداني از تلاش هاي حسيني مدير پيشين ادراه مشاركت ها و سرمايه گذاري اظهارداشت: در طول سه سال تصدي اين اداره توسط حسيني اقدامات خوبي و زيربنايي آغاز شد كه اين امر مي تواند در اينده مثمرثمر باشد. سيد علي آقازاده افزود: به رغم فعاليت هاي فراوان، تاثيرگذاري اين اقدامات با توجه به محدوديت ها و تفكرات حاكم بر سيستم مديريتي شهر با دشواري همراه بود.
سرمایه گذاری در کرج با ایده آل ها فاصله دارد
اين مسئول با اذعان بر ضعف سرمايه گذاري در شهر كرج عنوان كرد: با توجه به پتانسيل هاي بالقوه، بحث سرمايه گذاري بخش خصوصي در كلانشهر كرج با ايده آل ها فاصله زيادي دارد و اين امر نيازمند توجه جدي است. شهردار كرج با اشاره به اقدامات انجام شده در اين حوزه از شهرداري كرج طي سه سال اخير بيان كرد: تصويب ميثاق نامه سرمايه گذاري در كلانشهر كرج يكي از اقدامات خوبي بود كه به همت مدير پيشين ادراه مشاركت ها به ثمر نشست كه اين امر به طور قطع افق روشني در بحث مشاركت بخش خصوصي در اينده خواهد بود. اين مسئول ادامه داد: ارائه چندين طرح در حوزه مشاركت كه هم اكنون در شوراي شهر در حال بررسي است از ديگر مواردي است كه به همت اين حوزه انجام شد. وي با اشاره به حجم سرمايه گذاري بخش خصوصي بيان كرد: اين مهم مي تواند حجم سرمايه گذاري بخش خصوصي را به نفع شهر افزايش دهد. شهردار كرج در ادامه با اشاره به تصدي مسئوليت اداره امور پيمان ها و قرادادها از سوي حسيني عنوان كرد: با توجه به حساسيت هاي حوزه امور پيمان ها لازم بود تا فردي پويا و فعال در اين عرصه حضور داشته باشد كه از اين پس حسيني در اين بخش فعاليت خود را آغاز كرده و جا دارد تا از زحمات آرش يگاني نيز در طول تصدي اين سمت قدرداني شود. شهردار كرج در پايان براي دودانگه و حسيني در سمت هاي جديد آرزوي موفقيت كرد.
ارائه

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود