8 بهمن 1391
شماره خبر: 19339

رفع 90 درصد معضلات دست فروشی در منطقه 5

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

رفع 90 درصد معضلات دست فروشی در منطقه 5


سپیدارآنلاین: مدیر روابط عمومی منطقه 5 شهرداری کرج از رفع 90 درصد مشکلات و معضلات مربوط به فعالیت دست فروشان و ساماندهی این قشر در این منطقه خبر داد.
محمدرضا قربانی با تبریک فرا رسیدن سالروز ولادت پیامبر مکرم اسلام (ص) در پاسخ به مشکلات شهروندان مبنی بر فعالیت دست فروشان در این منطقه و اشغال پیاده روها توسط آنها اظهار داشت: طی مدت گذشته با تشکیل تیم های نظارتی، فعالیت دست فروشان این منطقه بررسی شد. وی با اشاره بر جدیت منطقه در برخورد با سد معبر کنندگان به خصوص در پیاده روها افزود: در این زمینه هم اکنون 90 درصد از مشکلاتی که از فعالیت دست فروشان برای شهروندان پیش آمده بود، رفع شده است.
بخش اعظمی از مشکلات سد معبر در منطقه 5 رفع شد
این مسئول عنوان کرد: با توجه به بافت جغرافیایی و شرایط سکونتی مردم در این منطقه، ناخودآگاه میزان فعالیت دست فروشان با توجه به استقبال شهروندان افزایش می یابد و این موجب اشغال شدن پیاده روها و ایجاد مشکلات ترافیکی می شود. قربانی ادامه داد: هم اکنون بخش اعظمی از مشکلات در زمینه سد معبر در منطقه 5 شهرداری کرج رفع شده است،به نحوی که گشت های نیروی انتظامی و نظارتی منطقه از صبح تا ساعات پایانی شب در حال گشت زنی در معابر مختلف هستند.
دست

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود