27 خرداد 1397
شماره خبر: 197015

منطقه 9 کماکان پیشتاز پاسخگویی به سامانه 137در بین مناطق 10گانه شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

منطقه 9 کماکان پیشتاز پاسخگویی به سامانه 137در بین مناطق 10گانه شد




مسئول بارزسی و پاسخگویی به شکایات منطقه با اعلام این خبر گفت: کسب رتبه نخست منطقه بین مناطق 10 گانه شهرداری این کلانشهر بر اساس پاسخگویی به موقع به درخواست های شهروندان کسب شد.
این مسئول با اشاره به اینکه تلاش و پیگیری های مسئولین و پرسنل نقش بسزایی در امر خدمت رسانی به موقع به شهروندان داشته است، بیان کرد: منطقه 9 شهرداری کرج در سال جاری و سه ماه نخست موفق به کسب رتبه نخست در سامانه 137 شده است.علی ذبیحی اظهار داشت:اهتمام و پیگیری ویژه مدیریت محترم منطقه بخصوص ، واحد های اجرایی خدمات شهر ،عمران و ترافیک، فضای سبز، حوزه ارتباطات با همکاری نیروهای مستقر در واحد بازرسی و تلاش تمامی پرسنل نقش به سزایی در امر خدمت رسانی به موقع به شهروندان را داشته است. این مسئول در ادامه به گزارش مرکز سامانه 137 و خدمات شهری شهرداری کرج در خصوص عملکرد مناطق 10 گانه شهرداری این کلانشهر در پاسخگویی به تماس های شهروندان اشاره کرد و افزود: بر اساس جوابیه های ارسالی مناطق، بازخورد، استعلام و میزان رضایت شهروندان در میانگین عملکرد کلی، شهرداری منطقه 9 کرج توانست در تمامی حوزه ها با کسب بهترین عملکرد در زمینه رسیدگی به شکایات و درخواست های شهروندی در سه ماهه نخست توانست رتبه نخست را در پاسخگویی به این سامانه کسب کند.وی در پایان، کسب این عنوان برتری و رضایتمندی شهروندان از مجموعه شهرداری منطقه 9 را حاصل تلاش های شبانه روزی پرسنل در ارائه خدمات مطلوب در حوزه های مختلف دانست و این خدمات را ناشی از عملکرد این منطقه در راستای خدمت رسانی به شهروندان عنوان کرد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود