6 مرداد 1397
شماره خبر: 199027

تملک اراضی بزرگراه شمالی نیازمند اعتبار است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

تملک اراضی بزرگراه شمالی نیازمند اعتبار است


عضو شورای شهر کرج گفت: تملک اراضی در اختیار سپاه یا اراضی دولتی که در حریم پروژه بزرگراه شمالی قرار دارد، نیازمند اعتبار است.
عباس زارع در حاشیه بازدید از پروژه بزرگراه شمالی که با حضور استاندار البرز همراه بود، بابیان اینکه بهره‌برداری از این پروژه برای استان البرز ظرفیت‌های زیادی ایجاد می‌کند، اظهار کرد: مطالعاتی که برای این پروژه انجام‌شده باید عملیاتی شود. وی با تأکید بر اهمیت اراضی هم‌جوار با این پروژه، گفت: برنامه‌ریزی برای استفاده از اراضی این پروژه می‌توان در تأمین هزینه‌ها کمک فراوانی کند. عضو شورای شهر کرج اضافه کرد: پروژه بزرگراه شمالی کرج نیازمند تأمین اعتبارات ملی است، این مهم باید عملیاتی شود. زارع در ادامه تأکید کرد: تملک اراضی در اختیار سپاه یا اراضی دولتی که در حریم این پروژه قرار دارد نیازمند اعتبار است.
وی بزرگ‌ترین مشکل پیش روی بزرگراه شمالی را نبود نقدینگی دانست و گفت: باید از ظرفیت‌های پروژه برای تأمین هزینه‌ها استفاده کنیم. عضو شورای شهر کرج با اشاره به اینکه مدیریت شهری به جد پیگیر تکمیل بزرگراه شمالی است، گفت: تلاش می‌کنیم که فاز اول این پروژه به‌زودی تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود