10 مرداد 1397
شماره خبر: 199266

توزیع مرغ 6750 تومانی در بازار کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

توزیع مرغ 6750 تومانی در بازار کرج


سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج از آغاز توزیع مرغ منجمد در بازار روزهای تحت پوشش این سازمان، خبر داد.
عباس وحیدی با اشاره به آغاز «طرح تنظیم بازار» در بازار روزهای تحت پوشش این سازمان، گفت: به منظور تنظیم بازار، جلوگیری از افزایش کاذبِ قیمت و حذف واسطه گری، طرح توزیع مرغ منجمد در 17 بازار روز تحت پوشش این سازمان آغاز شد. وی افزود: در این راستا سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری کرج با هماهنگی جهاد کشاورزی استان از روز گذشته اقدام به عرضه مرغ منجمد با قیمت 67500 ریال کرده است.
سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج با اشاره به نظارت گسترده برای توزیع عادلانه مرغ منجمد، افزود: شهروندان در صورت بروز هرگونه مشکل در روند توزیع و تخلفات احتمالی، به ناظرین این سازمان که در محلِ عرضه حضور دارند مراجعه و موضوع را گزارش کنند. به گفته وحیدی، در روز اولِ این طرح (سه شنبه نهم مرداد ماه) بیش از 60 تن مرغِ منجمد در بازار روزهایِ شاهین ویلا، البرز، بنفشه، سیب، بوستان، پردیس، حسن آباد، کاج، فجر، کلاک، کوثر، کیانمهر، گلایل، لاله، ماهان، نقش جهان و اهری توزیع شده است.

منبع ایسنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود