21 مرداد 1397
شماره خبر: 199868

توزیع روزانه 400 تن آسفالت برای لکه گیری مناطق 10 گانه

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

توزیع روزانه 400 تن آسفالت برای لکه گیری مناطق 10 گانه


سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی فضای شهری شهرداری کرج از توزیع روزانه 400 تن آسفالت به منظور لکه گیری مناطق 10 گانه خبر داد.
علیرضا عاقلی گفت: طی هفته جاری یک میلیارد و 600 میلیون تومان قیر برای تولید آسفالت برای کارخانه آسفالت شهرداری کرج خریداری شده است که در حال حاضر روزانه 400 تن آسفالت در این کارخانه تولید و میان مناطق 10 گانه کرج توزیع می شود. این مسول با اشاره به اینکه آسفالت تولید شده به صورت روزانه بر اساس نیاز مناطق است، اظهار داشت: این میزان آسفالت به منظور لکه گیری در سطح معابر تولید می شود.
سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری اضافه کرد: در صورتی که نیاز روزانه مناطق برای لکه گیری بیشتر باشد، این سازمان آمادگی تولید آسفالت بیشتر را دارد. عاقلی همچنین از لکه گیری آسفالت خیابان های اردلان در منطقه 8 کرج خبر داد و افزود: این عملیات به صورت مکانیزه و از سوی سازمان عمران و باز آفرینی فضاهای شهری طی دو روز آینده انجام خواهد شد. وی در بخش دیگری از سخنان خود به برنامه های آتی سازمان در خصوص بازیافت آسفالت سخن گفت و ادامه داد: با توجه به افزایش قیمت قیر و ضرورت کاهش هزینه های جاری در مجموعه مدیریت شهری، سازمان عمران، بازیافت آسفالت را در برنامه های آتی خود قرار داده است. سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری اضافه کرد: در صورت تحقق بودجه برای خرید تجهیزات لازم جهت بازیافت آسفالت در کارخانه آسفالت، به زودی شاهد خودکفایی این کارخانه در بازیافت آسفالت خواهیم بود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود