27 مرداد 1397
شماره خبر: 200183

مشکلات مالکین اراضی کشاورزی صوفی آباد رفع می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

مشکلات مالکین اراضی کشاورزی صوفی آباد رفع می شود


سرپرست منطقه 6 شهرداری کرج از برگزاری جلسه ای با مالکین اراضی کشاورزی صوفی آباد به منظور تعیین تکلیف این اراضی و رفع مشکلات مالکین خبر داد.
محمدکاظم تفته با تأکید بر اینکه خدمتگزاری و تکریم شهروندان سرلوحه پرسنل شهرداری منطقه است، گفت: طرح تمامی مباحث مطروحه و امور مربوط به این اراضی با رعایت مراحل قانونی، جهت حصول نتیجه مطلوب برای طرفین صورت گرفته است. سرپرست منطقه 6 شهرداری کرج با اشاره به تلاش تمامی مسئولان و پرسنل شاغل در این منطقه بر تسهیل و تسریع در رفع مشکلات مردم خاطرنشان کرد: رسیدگی به مطالبات مالکین این اراضی باید با رعایت تمامی مفاد قانونی صورت گیرد. وی در پایان تصریح کرد: صدور پروانه های ساختمانی برای اراضی قدرالسهم مالکین مشاعی و زارعین با رعایت حقوق طرفین و انجام تعهدات فی مابین و در چارچوب قانون میسر خواهد بود و این جلسه نیز در همین راستا و به منظور بررسی تمامی زوایا و مراحل صورت گرفته است تا با عنایت و توجه به این موارد درخواست مالکین زمین ها امکان پذیر شود.
تفته، به مهمترین درخواست شهروندان در این جلسه اشاره کرد و گفت: درخواست تعیین تکلیف وضعیت اراضی موجود و در اولویت قرار گرفتن تفکیک این زمین ها از جمله مهمترین درخواست های مطروحه بود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود