29 مرداد 1397
شماره خبر: 200357

بهره برداری از سامانه پیامکی ارسال اخبار ترافیک شهر کرج برای مدیران شهری

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

بهره برداری از سامانه پیامکی ارسال اخبار ترافیک شهر کرج برای مدیران شهری


مدیر مرکز کنترل ترافیک شهرداری کرج از راه اندازی سامانه پیامکی ارسال اخبار ترافیک به مسئولین ترافیک مناطق شهرداری در طول شبانه روز و عوامل پلیس راهور خبر داد.
محمد حاجی جعفری گفت: در راستای طراحی و توسعه سامانه ثبت وقایع و رخدادهای شهری، این مرکز با همکاری سازمان فاوا اقدام به راه اندازی سامانه ای برای ارسال وضعیت ترافیکی معابر در طول روز برای مدیران و روسای ترافیکی مناطق و همچنین عوامل پلیس راهور سطح شهر نموده است. وی افزود: اپراتورهای مستقر در مرکز کنترل ترافیک پس از ثبت رخدادهای شهری از طریق سامانه ثبت وقایع شهری در سیستم نسبت به ارسال اخبار و رویداد های ترافیکی به روسای ترافیکی هر منطقه از طریق سامانه اطلاع رسانی مرکز کنترل ترافیک مبادرت خواهند ورزید. این مسئول بیان داشت: این سامانه کمک خواهد کرد مسئولان ترافیک هر منطقه علاوه بر آگاهی از وضعیت ترافیکی منطقه خود از اتفاقات ترافیکی مناطق دیگر نیز به صورت آنلاین آگاه شده و اقدامات لازم جهت رفع موانع و مشکلات پیش رو را در دستور کار واحدهای اجرایی قرار دهند.
حاجی جعفری خاطر نشان کرد: این مرکز برنامه های مطالعاتی و برنامه ریزی در حوزه کنترل ترافیک را در دستور خود قرار داده که این موارد به مرور زمان و در قالب طرح های توسعه ای به بهره برداری خواهند رسید.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود