7 مهر 1397
شماره خبر: 202489

برقراری 75 هزار تماس با سامانه 137 شهرداری

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

برقراری 75 هزار تماس با سامانه 137 شهرداری


سرپرست اداره امور اجرایی سامانه 137 شهرداری کرج گفت: هر اپراتور سامانه روزانه بین 300 تا 350 درخواست و شکایت را ثبت می‌کند.
مجید کولیوند اظهار کرد: از ابتدای سال تا پایان شهریور، 75 هزار تماس با سامانه 137 شهرداری کرج برقرار شده است. وی ادامه داد: از این تعداد تماس گرفته شده 36 هزار و 299 مورد ثبت شده و مابقی به دلیل اینکه به مواردی به غیر از شهرداری مربوط می‌شد با راهنمایی اپراتورها به حوزه‌های مرتبط ارجاع داده شد. وی ابراز کرد: روزانه بین 300 تا 350 تماس با سامانه 137 شهرداری می‌شود و هر اپراتور به طور میانگین بین 70 تا 80 مورد از درخواست‌ها و شکایت مردمی را ثبت می‌کند. این مسئول توضیح داد: مدت زمان رسیدگی به این تماس‌ها بسته به تکرار درخواست و اهمیت موضوع متفاوت است و از چند ساعت تا چند روز متغیر است. کولیوند توضیح داد: البته در مواقع بحرانی درخواست‌های مردم ثبت نمی‌شود و موضوع با بی سیم از طریق اپراتورها به بخش مربوط اعلام می‌شود تا در کوتاه ترین زمان ممکن رسیدگی شود. سرپرست اداره اموراجرایی سامانه 137 شهرداری کرج گفت: در حال حاضر 23 اپراتور داخل مجموعه فعال هستند و علاوه بر این در هر یک از مناطق شهرداری نیز یک عامل 137 مستقر است تا وضعیت رسیدگی به تماس‌ها را گزارش کند.

منبع ایسنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود