13 اسفند 1394
شماره خبر: 159749

ثبت یک هزار تماس در سامانه 137 شهرداری کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 ثبت یک هزار تماس در سامانه 137 شهرداری کرج


معاون خدمات شهری شهرداری کرج، عملکرد سامانه 137 این دستگاه را در طول مدت گذشته از سال 94، ثبت نزدیک به یک هزار تماس مبتنی بر شکایات و درخواست های شهروندان مرتبط با موضوعات شهرداری و ارجاع این امور به واحدهای مرتبط عنوان کرد.
حسن مدیرروستا این خبر را اعلام کرد و بیان داشت: پیگیری و اعلام مجدد درخواست ها و شکایات به مراجع ذیصلاح، تعداد 10 هزار و 831 مورد بوده که به واحدهای اجرایی ارجاع داده شده است. این مسئول افزود: اقدامات متعددی در زمینه فعالیت های سامانه 137 در سال جاری صورت گرفته است که از جمله آنها پیگیری و انتقال مرکز از ساختمان کنترل و نظارت به محل معاونت خدمات شهری می باشد. همچنین رفع نقض های نرم افزاری و ایجاد امکانات جدید در این زمینه نیز انجام گرفته که تاثیرات بسزایی در ارتقای ساختار و نظام عملکردی این سامانه داشته است. به گفته مدیرروستا، به منظور تعامل گسترده تر شهروندان با شهرداری کرج به واسطه سامانه 137، جلسات متعددی نیز با مسئولان بانک شهر و سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری این کلانشهر برگزار شد تا شهروندان بتوانند پرداخت قبوض عوارض شهرداری را با انجام هماهنگی های لازم از طریق سامانه صورت دهند. این مسئول اذعان داشت: در راستای ارتقای خدمات رسانی مرکز، خرید تجهیزات مرکز تلفن، نوبت دهی، ضبط مکالمات و ضبط صدا پیگیری شده و سامانه به چهار دستگاه رایانه تجهیز شده است. وی، از تعیین رابطان سامانه 137 در هر یک از مناطق به عنوان اقدامی یاد کرد که به منظور تسریع در پیگیری درخواست ها و دیدگاه های شهروندان و رفع مشکلات موجود در این بخش انجام گرفته است. این مسئول در پایان با اشاره به بازدید مسئولان مدیریت شهری کرج و سامانه از برخی مراکز 137 کلانشهرهای کشور از جمله تهران و مشهد، خاطرنشان کرد: این بازدیدها دستاوردها و نتایج مثبتی را به همراه داشته و موجب گسترش نگاه مسئولین شهری کرج به جایگاه و کارکردهای این سامانه شده است.

ميهمان
پاسخ 17/08/1399 - 22:57 م-م

سلام .شکایت از منطقه19 ن  3ما30تا زنگ زدم ولی به پیام ما جوابی ندادند.ما از مسولین خواهش میکنم به گشت منطقه19 ناحیه3 شکایت داریم گشت ناحیه3را برداریدبترممنونم..?

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود