24 بهمن 1391
شماره خبر: 20343

فردیس نیازمند توجه بیشتر مسئولان

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

فردیس نیازمند توجه بیشتر مسئولان


سپیدارآنلاین: رئیس شورای شهر کرج بر توجه بیشتر مسئولان به فردیس تأکید کرد و گفت: ارائه یکسان خدمات باید در اولویت مسئولان باشد.
محمود دادگو در بازدید از پروژه‌های این منطقه اظهار داشت: فردیس کرج با توجه به رشد جمعیتی که دارد نیازمند توجه بیش از پیش مسئولان است. وی ادامه داد: رشد جمعیت در منطقه فردیس به گونه‌ای است که در بسیاری از خدمات این منطقه دچار کمبود است. دادگو افزود: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که میزان خدمات رسانی به این منطقه را با رشد همراه سازیم و بتوانیم طرح‌ها و پروژه‌ های بسیاری را در فردیس ایجاد نماییم. رئیس شورای شهر کرج گفت: البته شهرداری و شورای شهر تلاش بسیاری را به منظور اجرای طرح‌های عمرانی و خدماتی در فردیس انجام داده‌اند اما برای رشد این طرح‌ها نیازمند تعامل و همکاری دیگر دستگاه‌ها نیز هستیم. دادگو تأکید کرد: با توجه به این مهم در این دوره شورا نسبت به دوره قبل در بخش توسعه عمران و آبادانی این مناطق تصمیمات معقول با نگاه عادلانه‌تری اتخاذ شده است اما کافی نیست.
احداث بیمارستان فردیس گامی مهم در جهت توسعه خدمات درمانی
رئیس شورای شهر کرج در بخشی دیگر از سخنان خود بر احداث بیمارستان فردیس تأکید کرد و گفت: جمعیت این منطقه می‌طلبد تا بیمارستانی مجهز در آن تأسیس شود. دادگو افزود: برای این که این مهم زودتر به تحقق بپیوندد نمایندگان در مجلس شورای اسلامی باید تلاش خود را بیشتر کنند. وی ادامه داد: احداث بیمارستان 160 تختخوابی فردیس از مطالبات دیرینه مردم در این منطقه است که سال گذشته کلنگ آن به زمین

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود