4 مرداد 1391
شماره خبر: 9364

ضرورت اختصاص زمین برای احداث بیمارستان در گرمدره کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

ضرورت اختصاص زمین برای احداث بیمارستان در گرمدره کرج

سپیدار آنلاین: نماینده مردم کرج،‌ آسارا و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت اختصاص زمین به منظور احداث بیمارستان در گرمدره تأکید کرد.
عزیز اکبریان در نشست مردمی به منظور رفع مشکلات گرمدره اظهار داشت: مسئولان باید تمامی تلاش خود را برای خدمات رسانی بیشتر به شهروندان در گرمدره را به کار گیرند.
وی ادامه داد: مردم در این منطقه از مشکلات و کمبودهای بسیار زیادی رنج می‌برند که رفع این کمبودها نیازمند توجه بیش از پیش مسئولان است. این مسئول با تأکید بر این که گرمدره دارای ظرفیت‌هایی است بیان داشت: در صورت رفع مشکلات می‌توانیم از ظرفیت‌های آن بسیار استفاده کنیم. وی افزود: شهروندان در این منطقه باید از تمامی امکانات شهری بهره‌مند شده لذا این مهم باید هر چه سریعتر از سوی مسئولان عملی شود. اکبریان خاطرنشان کرد: شهروندان در این منطقه از کمترین امکانات درمانی و آموزشی و شهری بهره‌مند هستند و برای خدمات رسانی آنها باید با اختصاص زمین و تأمین اعتبارات را در نظر بگیریم. وی افزود: مسئولان باید مطالبات مردم در استان البرز و به ویژه گرمدره را با جدیت پیگیری کرده و تمام تلاش خود را برای ارتقای خدمات رسانی به این استان به کار گیرند. نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنان خود بر توسعه فضاهای آموزشی و کلاس‌های درس در استان البرز و به ویژه گرمدره تأکید کرد و گفت: در این راستا 40 میلیارد ریال اعتبار برای نوسازی مدارس استان البرز در نظر گرفته شده است. وی ادامه داد: ایجاد مراکز درمانی و بیمارستان یکی دیگر از مهمترین اقداماتی است که باید در گرمدره به آن توجه ویژه و اساسی داشت. اکبریان خاطرنشان کرد: در این راستا باید با اختصاص زمینی احداث یک بیمارستان را در گرمدره آغار کنیم تا شهروندان در این منطقه بتوانند از خدمات درمانی مناسبی بهر‌ه‌مند شده و مجبور نباشند برای درمان به تهران و یا کرج مراجعه کنند.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود