11 آبان 1397
شماره خبر: 204268

برخورد جدی مدیریت شهری فردیس با ساخت و ساز های غیر مجاز

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

برخورد جدی مدیریت شهری فردیس با ساخت و ساز های غیر مجاز


برخورد جدی مدیریت شهری فردیس با ساخت و ساز های غیر مجاز معاون خدمات شهری فردیس از برخورد جدی مدیریت شهری فردیس با ساخت و ساز های غیر مجاز خبر داد.
علی خوشگرد با بیان اینکه یکی از مهم ترین دغدغه های مدیریت شهری فردیس جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز است، اظهار کرد: ساخت و ساز های غیر مجاز موجب نا امن شدن سازه ها، زشتی کالبد شهری، بهم ریختگی شهر و در نهایت نارضایتی شهروندان می شود. وی در ادامه با بیان اینکه در سنوات گذشته به علت سوء مدیریتی در شهرداری، ساخت و ساز های غیر مجاز بسیاری در شهر صورت گرفته است، تاکید کرد: با تشکیل شورای اسلامی شهر فردیس و استقلال این شهرداری، اقدامات بسیاری برای جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز صورت گرفته است.
مدیریت شهری فردیس اقدامات موثری در کاهش ساخت و ساز های غیر مجاز داشته است
معاون شهردار فردیس در حوزه خدمات شهری با بیان اینکه مدیریت شهری اهتمام ویژه ای برای جلوگیری از ساخت و ساز های غیر مجاز دارد، تصریح کرد: یکی از نقاط قوت و مثبت شهرداری فردیس، مقابله با ساخت و ساز های غیر مجاز است. مدیریت شهری فردیس اقدامات موثری در کاهش ساخت و ساز های غیر مجاز داشته است. وی با بیان اینکه هیچ سازه ای در فردیس از کف به صورت غیر مجاز ساخته نمی شود، عنوان کرد: عمده ساخت و ساز های غیر مجاز سطح شهر به صورت پیشروی و اضافه کردن طبقات است که مدیریت شهری فردیس برای جلوگیری از این مهم، اقداماتی در دست اجرا دارد. خوشگرد در بخش دیگری با اشاره به اینکه برخی افراد از ساخت و ساز های غیر مجاز نفع می برند و این موضوع موجب می شود که با انتشار اخبار نادرست نسبت به تخریب مجموعه شهرداری اقدام کنند، عنوان کرد: مدیریت شهری فردیس با همکاری نیروی انتظامی به صورت جدی با ساخت و ساز های غیر مجاز مقابله می کند. وی از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده ساخت و ساز های غیر مجاز مراتب را با شماره تلفن ۰۲۶۳۶۶۵۸۲۲۶ درمیان گذارند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود