11 آبان 1397
شماره خبر: 204269

مدیریت شهری فردیس در راستای هویت بخشی به شهر حرکت می کند

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

مدیریت شهری فردیس در راستای هویت بخشی به شهر حرکت می کند


مدیریت شهری فردیس در راستای هویت بخشی به شهر حرکت می کند مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری فردیس گفت: مدیریت شهری فردیس در راستای هویت بخشی به شهر حرکت می کند.
علیرضا پغمبردوست در برنامه زنده رادیویی “موج جوونی” رادیو جوان که از سالن ایثارگران شهرداری فردیس بر روی آنتن رفت، ضمن تشکر از برنامه ریزان این مراسم که شهر فردیس را برای برگزاری برنامه انتخاب کرده اند، اظهار کرد: شهر نوپای فردیس یکی از جوان ترین شهر های کشور است که حدود یک سال از استقلال آن می گذرد. وی در ادامه با بیان اینکه مساحت شهر فردیس حدود ۴۵۰۰ هزار هکتار است، تاکید کرد: حدود ۲ هزار و پانصد هکتار از آن را منطقه یک و حدود ۲ هزار هکتار را نیز منطقه دو تشکیل می دهد.
فردیس دارای پتانسیل های سرمایه گذاری است
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری فردیس با بیان اینکه شهر فردیس از ویژگی های مختلفی چون نزدیکی به پایتخت، شاهراه ارتباطی اتوبان تهران – قزوین و جاده های ملارد و شهریار برخوردار است، عنوان کرد: این شهر دارای پتانسیل های فراوان سرمایه گذاری در بخش های مختلف است. وی با بیان اینکه فردیس یکی از قطب های صنعتی استان و کشور به شمار می رود، خاطرنشان کرد: این مهم موجب تحقق فرصت های اشتغال برای شهروندان این شهر شده است. پیغمبردوست با اشاره به فعالیت شرکت های استراتژیک همچون نیروگاه منتظرقائم، شرکت راه آهن، لکوموتیو سازی، تجهیزات ایمنی راه ها در شهر فردیس افزود: این کارخانجات بر اهمیت منطقه افزوده است. وی ویژگی دیگر شهر فردیس را مذهبی و انقلابی بودن این شهر اعلام کرد و گفت: فردیس به جهت دارا بودن بیش از ۷۳۰ شهید دوران دفاع مقدس، ۱۲ شهید مدافع حرم و ۱۸ شهید اقتدار، به نام شهر فاطمی شهدای اقتدار مزین شده است. مدیریت شهری فردیس در راستای اجرا و بهره برداری از پروژه های عمرانی در حداقل زمان تلاش می کند. مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری فردیس با اشاره به اهمیت شهر فردیس در عرصه های مختلف علمی، ورزشی، صنعتی و غیره، خاطرنشان کرد: این مهم بر لزوم توسعه شهر و افزایش خدمات رسانی به شهروندان تاکید دارد که فعالیت در این راستا و توجه به افتخارات شهری موجب هویت بخشی به شهر خواهد شد. وی ادامه داد: مدیریت شهری فردیس در راستای هویت بخشی و توسعه و پیشرفت شهر تلاش می کند اما با توجه به جوان بودن شهر فردیس، دستیابی به این اهداف زمانبر خواهد بود. پیغمبردوست در بخش دیگری با اشاره به برگزاری جشنواره اقوام ایرانی در فردیس، تصریح کرد: این جشنواره یکی از پر بیننده ترین برنامه های فرهنگی شهر بود که در پارک تندرستی برگزار شد. همکاری و هم افزایی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر فردیس در برگزاری جشنواره اقوام ایرانی شایسته تقدیر است. وی با بیان اینکه شهر و شهرداری فردیس نوپا است، افزود: انجام مطالعات ، برنامه ریزی و انجام مراحل اداری شناسایی پیمانکاران موجب زمانبر شدن پروژه های عمرانی می شود، خاطرنشان کرد: مدیریت شهری فردیس در راستای اجرا و بهره برداری از پروژه های عمرانی در حداقل زمان تلاش می کند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود