26 دی 1390
شماره خبر: 4118

سرانه های خدماتی و تجاری منطقه فردیس تامین می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 سرانه های خدماتی و تجاری منطقه فردیس تامین می شود

سپیدار آنلاین: مدیر حوزه سرمایه گذاری و مشارکت های شهرداری کرج گفت: با تجاری سازی زمین 110 منطقه فردیس، سرانه های خدماتی و تجاری منطقه فردیس به نحو مطلوبی فراهم می شود.
سید محمد جواد حسینی در گفتگو با پایگاه خبری مدیریت شهری کرج افزود: زمین 110 در مرکز منطقه فردیس و جاده ملارد که شریان اصلی اتصال شهر کرج به شهریار می باشد، واقع شده است.
وی عنوان کرد: موقعیت جغرافیایی این زمین نقش بسزایی فراهم آوردن زمینه های مساعد خدمات دهی و تامین سرانه های مورد نیاز شهروندان ساکن همچنین شهروندان عبوری این مسیر دارد.
این مسئول با اشاره به جمعیت ساکن در منطقه فردیس بیان کرد: طبق آمار جمعیت منطقه فردیس و شهرک های اطراف آن حدود یک میلیون نفر برآورد شده است که با توجه به موقعیت زمین 110، پتانسیل بسیار بالایی جهت تامین سرانه های خدماتی و تجاری منطقه در این زمین وجود دارد و این مهم ضرورت ایجاد مرکز خدماتی تجاری را در محدوده عنوان شده دو چندان می کند. حسینی مساحت طرح خدماتی تجاری این زمین را 6/42 هکتار ذکر کرد و افزود: نقشه های هوایی زمین نیز توسط کارشناسان ذیربط تهیه شده و موجود می باشد. مدیر حوزه سرمایه گذاری و مشارکت های شهرداری کرج موقعیت تجاری زمین 110 فردیس را به لحاظ سرمایه گذاری مثبت ارزیابی کرد و گفت: امکان انبوه سازی با کاربری تجاری و مسکونی از کاربری های این زمین است. حسینی، قرار گیری در معابر 50 و 45 متری را از نقاط قوت طرح سرمایه گذاری در زمین 110 فردیس ذکر کرد. وی با تاکید بر توسعه و گسترش هرچه بیشتر پروژه های مشارکتی در کرج بیان کرد: مهیا کردن شرایط ورود سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری از رویکردهای مهمی است که در شهرداری به نحو جدی و موثری پیگیری می شود. این مسئول ایجاد ظرفیتها و فرصت های سرمایه گذاری را مهم ارزیابی کرد و افزود: حمایت از سرمایه گذاران از دیگر رویکرد های مهم مدیریت شهری است. حسینی مشارکت سرمایه گذاران اعم از داخلی و خارجی را امکانی برای رونق پروژه های عمرانی و خدماتی شهری دانست و گفت: حضور سرمایه گذاران در اقتصاد كشور باید به صورت نرم‌افزاری و تكنولوژیكی و مبتنی بر اقدامات کارشناسی شده باشد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود