صیانت از حقوق شهروندی با راه اندازی میز خدمت
سپیدارآنلاین: گروه شهری
مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری کرج گفت: رفع معضلات شهر بدون تعامل شهروندان امکان پذیر نیست.
حشمت اله عزیزی در حاشیه استقرار میز خدمت در مسجد المهدی(عج) سه راه گوهردشت کرج اظهار کرد: بدون شک استقرار میز خدمت در مناطق و سازمانهای مختلف شهرداری تقش به سزایی در ارتقای کیفیت و کمیت خدمات رسانی به مردم دارد. وی ادامه داد: باید از نیروهای میز خدمت حمایتهای لازم صورت بگیرد تا آنها انگیزه کافی برای خدمات رسانی به مراجعین را داشته باشند. وی افزود: راه اندازی میزخدمت بخشی از اهداف صیانت از حقوق شهروندی و گامی در راستای شفافیت و پاسخگویی مسئولین محسوب میشود. وی با اشاره به دیگر کارکردهای میز خدمت توضیح داد: پاسخگویی، ارتقای رضایت ارباب رجوع و رفع درخواست های آنان از مهمترین کارکردهای میز خدمت است. این مسئول ابراز کرد: بدیهی است اجرای دقیق طرح میز خدمت از سرگردانی ارباب رجوع جلوگیری و زمینه پیگیری مطالبات آنها را فراهم میکند. مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری کرج در بخش دیگری از صحبتهای خود به بخشی از وظایف این اداره کل اشاره کرد وگفت: شهروندان با تعامل مستمر با این اداره کل نقش به سزایی در کاهش تخلفات شهری خواهند داشت. گفتنی است در پایان این دیدار عزیزی به صورت خصوصی و جمعی به سوالات و مشکلات ساکنان پاسخ داده و رفع آنها را دستور کار قرار داد.