27 آبان 1397
شماره خبر: 205104

آمادگی شهرداری فردیس برای مقابله با شرایط بحرانی

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

آمادگی شهرداری فردیس برای مقابله با شرایط بحرانی


شهردار فردیس در حاشیه مانور عملیاتی تجهیزات زمستانی شهرداری فردیس گفت: مجموعه ماشین های سبک و سنگینی که جهت خدمات رسانی به شهروندان محیا شده را به معرض نمایش گذاشته ایم.
وی افزود: هدف از برگزاری این مانور، اعلام آمادگی تجهیزات در شرایط بحرانی به خصوص در شرایط نامساعد جوی و بارش سنگین برف و باران است. غفاری در ادامه اظهار داشت: در مدتی که در مجموعه شهرداری فردیس در خدمت مردم بوده ایم سعی داشتیم نواقص و کاستی های موجود در سال گذشته را برطرف کنیم، به همین جهت با توجه به اعتبار پیش بینی شده نسبت به خرید یک دستگاه گریدر، ۴ دستگاه خودروی وانت و عقد قرارداد برای اجاره ماشین های سنگین در موارد بحرانی در شهرداری فردیس اقدام شده است. غفاری با اشاره وضعیت تجهیزات شهرداری فردیس در مواقع بحرانی، اظهار داشت: شهرداری نیاز دارد برای مقابله با هر بحران تجهیزات به روز در اختیار داشته باشد که این امر نیاز به زمان دارد. شهردار فردیس در ادامه به لزوم تجهیز همه جانبه شهرداری در برابر شرایط بحرانی اشاره کرد و گفت: در حال حاضر وضعیت تجهیزات سبک و سنگین شهرداری فردیس برای مقابله با شرایط بحرانی به لحاظ استاندارد سازی شرایط مناسبی ندارد، با جدیت تمام پیگیر رفع این دست نواقص هستیم، علاوه براین نسبت به خرید تجهیزات امداد و نجات برای سازمان آتش نشانی اقدامات لازم انجام شده است. غفاری در ارتباط با هزینه های تجهیز ماشین آلات و تجهیزات مواقع بحرانی اظهار کرد: بر اساس بودجه خدمات شهر این دست هزینه ها از بودجه جاری استفاده شده است و تنها بعضی ماشین های سنگین را به تجهیزات خودرویی شهرداری برای مواقع بحرانی اضافه کرده ایم، البته از همین خودروها در طول سال برای انجام پروژه های عمرانی استفاده شده است.
به گفته غفاری، شهرداری فردیس در سال گذشته در مواقع بحرانی بارش های فصل زمستان برای هدایت آب های سطحی و برف روبی با مشکلاتی روبرو شد که امسال برای رفع این مشکلات اقدامات لازم تدارک دیده شده است.
محمد نیک آیین

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود