27 آبان 1397
شماره خبر: 205137

مدیریت شهری فردیس نسبت به پیش بینی تجهیزات زمستانی اقدام کرده است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

مدیریت شهری فردیس نسبت به پیش بینی تجهیزات زمستانی اقدام کرده است


مدیریت شهری فردیس نسبت به پیش بینی تجهیزات زمستانی اقدام کرده است عضو شورای اسلامی شهر فردیس گفت: مدیریت شهری فردیس نسبت به پیش بینی تجهیزات زمستانی اقدام کرده است.
حسن سعیدی باشسیز پیش از ظهر یکشنبه در حاشیه مانور عملیاتی تجهیزات زمستانی شهرداری فردیس در جمع خبرنگاران حاضر شد و با بیان اینکه مدیریت شهری فردیس در سال گذشته به علت عدم وجود امکانات و تجهیزات زمستانی با چالش هایی در فصل زمستان مواجه بود، اظهار کرد: با توجه به این مهم مدیریت شهری در سال جاری نسبت به پیش بینی تجهیزات زمستانی برای آمادگی کامل در مواجهه با بارش های آسمانی اقدام کرده است. وی در ادامه با بیان اینکه سال گذشته یک دستگاه گریدر با اعتبار یک میلیارد تومانی برای شهرداری فردیس خریداری شده است، تاکید کرد: ۴ دستگاه خودروی سبک نیز در سال جاری برای تکمیل تجهیزات زمستانی شهرداری با اعتبار ۴۴۰ میلیون تومان خریداری شده است. عضو شورای اسلامی شهر فردیس با بیان اینکه مدیریت شهری فردیس در راستای جلب رضایتمندی شهروندان از هیچ تلاشی فروگذار نیست، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه شهرداری کرج پس از انتزاع فردیس هیچ امکاناتی در اختیار شهرداری فردیس قرار نداده است، هنوز به آن درجه از تجهیزات برای مواجهه با شرایط بحرانی نرسیده ایم.
مدیریت و جمع آوری آبهای سطحی در دستور کار مدیریت شهری فردیس است
وی با بیان اینکه مدیریت شهری فردیس نسبت به تجهیز ادوات و خودروهای سبک و سنگین برای مواجهه با فصل زمستان و بارش های آسمانی اقدام کرده است، تصریح کرد: به شهروندان اطمینان می دهیم که با انسجام، هماهنگی و هم افزایی در مدیریت شهری، وضعیت خدمات رسانی به شهروندان بهبود می یابد. سعیدی باشسیز با اشاره به وضعیت اقتصادی جامعه، گفت: متاسفانه به دلیل گران بودن مصالح مورد نیاز برای انجام پروژه های عمرانی، حوزه عمران شهرداری با مشکلاتی در خصوص انجام عملیات عمرانی پروژه ها مواجه شده است. وی با اشاره به اینکه مدیریت شهری فردیس در راستای رفع مشکلات شهروندان تلاش می کند، عنوان کرد: انجام پروژه های بزرگ عمرانی بسیاری در دستور کار مدیریت شهری است. عضو شورای اسلامی شهر فردیس با اشاره به اهمیت جمع آوری آب های سطحی در هنگام بارندگی، اظهار کرد: حوزه خدمات شهری شهرداری فردیس نسبت به احداث چاه های جذبی به منظور جمع آوری و مدیریت آب های سطحی اقدام کرده است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود