4 مهر 1391
شماره خبر: 12148

برگزاری 17 گفتمان دفاع مقدس در دبیرستانهای کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 برگزاری 17 گفتمان دفاع مقدس در دبیرستانهای کرج

سپیدار آنلاین: مشاور شهردار و مسئول امور ایثارگران شهرداری کرج از برگزاری 17 گفتمان دفاع مقدس در دبیرستانهای این کلانشهر خبر داد.
برزو کلانتری ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: همزمان با فرا رسیدن هفته دفاع مقدس از سوی امور ایثارگران شهرداری برنامه های مختلفی با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدا برگزار می شود. وی افزود: در این زمینه طبق برنامه ریزی پیش بینی شده است که مراسم شب شعر و خاطره نویسی با محوریت دفاع مقدس در سطح مناطق 12 گانه این کلانشهر برگزار شود. این مسئول با اشاره بر لزوم حفظ شان و جایگاه شهدا عنوان کرد: در پنج شنبه هفته جاری نیز قرار است که با استفاده از سه فروند هلی کوپتر گلزار شهدای سطح شهر گلباران شود. کلانتری از همکاری شهرداری کرج برای برگزاری گردهمایی های مختلف دفاع مقدس در این کلانشهر خبر داد و یادآور شد: 17 گفتمان دفاع مقدس به همت شهرداری در دبیرستانهای این کلانشهر برگزار خواهد شد. مشاور امور ایثارگران شهرداری کرج یادآور شد: در یکی از روزهای هفته دفاع مقدس قرار است که مراسم تجلیل از مقام ایثارگران و فرزندان شاهد نیز در کرج به همت شهرداری برگزار شود. وی با اشاره بر لزوم نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت بین جوانان و نوجوانان اضافه کرد: برای تحقق این مهم باید تمامی مسئولان اهتمام ویژه ای داشته باشند. اين مسئول عنوان كرد: در واقع در حوزه نهادينه كردن فرهنگ ايثار و شهادت در جامعه شهرداري كرج به همت امور ايثارگران طي سال گذشته نقش ويژه و موثري داشت. كلانتري ادامه داد: در دوران هشت سال دفاع مقدس، رزمندگان كرجي نقش موثر و مهمي را ايفا كردند و توانستند به مبارزه با دشمن و افتخارآفريني بپردازند.
مشاور امور ايثارگران شهردار كرج از مديران مناطق و شهردار كرج به واسطه بازديد از خانواده هاي شهدا به صورت مستمر طي سال گذشته قدرداني كرد و يادآور شد: در حال حاضر در حوزه نشر فرهنگ ايثار و شهادت در خانواده بزرگ شهرداري كرج اقدامات مطلوبي انجام شده است.




منبع: کامنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود