14 دی 1397
شماره خبر: 208139

برف تکانی درختان کرج با ۳۰۰ نیرو

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

برف تکانی درختان کرج با ۳۰۰ نیرو


رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج به اجرای عملیات برف تکانی درختان شهر با حضور ۳۰۰ نیرو اشاره کرد و بر اهمیت همکاری شهروندان تأکید کرد.
پیمان بضاعتی پور با اشاره به اجرای عملیات پاک‌سازی و برف تکانی درختان سطح شهر کرج، اظهار کرد: روز گذشته و با آغاز بارش برف، همکاران ما در مناطق دهگانه شهری کرج به حالت آماده‌باش کامل درآمدند.
وی با تأکید بر اینکه اجرای عملیات برف تکانی درختان توسط ۳۰۰ نیروی سازمان انجام شد، گفت: علی‌رغم برودت هوا عملیات پاک‌سازی و برف زدایی درختان به‌سرعت انجام شدرئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج همکاری مردم در این زمینه را قابل‌توجه و بااهمیت دانست و از شهروندان تقاضا کرد از ترددهای غیرضروری در سطح شهر خودداری کنند تا نیروهای خدمات شهری بتوانند عملیات خدمت‌رسانی ازجمله برف‌روبی معابر و برف تکانی درختان را به‌درستی انجام دهند.بضاعتی پور در بخش دیگری اضافه کرد: شهروندان اگر در خصوص برف تکانی درختان مقابل واحدهای مسکونی همکاری لازم را با نیروهای شهرداری داشته باشند شاهد اقدامات مثبت درزمینهٔ حفظ درختان شهر خواهیم بود.وی تأکید کرد: در هر منطقه ۳۰ نیرو با تجهیزات و امکانات کامل عملیات پاک‌سازی و برف تکانی درختان را انجام داده‌اند. با توجه به‌احتمال استمرار بارش‌ها نیروهای سازمان در حالت آماده‌باش کامل هستند.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود